انتقاد یک واعظ یزدی از عدم رعایت احکام وقف توسط دانشگاه علوم پزشکی

خبرگزاری پانا: یک واعظ یزدی که درجمع عزادار حسینی در حسینیه توده عزآباد سخن می گفت با یادآوری احکام وقف افزود: چیزی که برای محل خاصی وقف می شود را نمی توان از محل خودش خارج کرد .

کد مطلب: ۲۷۶۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجه الاسلام سید علی موسوی با اشاره به اینکه اورژانس حضرت امام رضا(ع) رستاق و دو دستگاه آمبولانس موجود در آن توسط خیر نیکوکار حاج سید محمد باقر رکن الدینی براین محل وقف شده است از انتقال، جابه جایی و بی مسئولیتی در نگهداری یک دستگاه آمبولانس این مرکز انتقاد کرد و افزود: متاسفانه مدتی است که یک دستگاه آمبولانسی که وقف اورژانس بین راهی حضرت امام رضا (ع) است به اورژانس اشکذر منتقل و هم اکنون نیز به خاطر بی مسئولیتی دچار نقص فنی شده است .

وی با اظهار تاسف از عدم توجه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی به این موضوع خاطر نشان کرد : اموالی که وقف می شود و در اختیار دستگاه دولتی قرارمی گیرد باید احکام وقفی آن رعایت شود.

گفتنی است اورژانس بین راهی حضرت امام رضا (ع) توسط خیر نیکوکار حاج سید محمد باقر رکن الدینی، در کیلومتر 35 جاده یزد - میبد با هزینه 500 میلیون تومان ساخته و تجهیز شده و دو دستگاه آمبولانس آن و تمامی مجموعه وقف و در اختیار دانشگاه قرار گرفته است.

اضافه می نماید خیز مذکور هم اکنون در حال ساخت یک بیمارستان در مجاورت اورژانش می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار