با آغاز نمادین جشن عاطفه ها:

دانش آموزان زنجانی ، مهربانی خود را تقسیم کردند

خبرگزاری پانا: مراسم نمادین جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مسئولین در مدرسه ابتدایی شاهد نرگس ناحیه2 برگزار شد.

کد مطلب: ۲۶۸۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسن مظفری در سخنانی با اشاره به اهمیت مقوله انفاق و یاری به مستمندان به خصوص دانش آموزان کم بضاعت، بر ضرورت توجه به امر تعلیم وتربیت این دانش آموزان ورفع نیازمندیهای تحصیلی آنان تاکید نمود.

مجید فرخی فرماندار زنجان ، تاریخ ایران را مملو از صحنه های باشکوه گذشت وایثار دانست واظهار داشت: در مقطعی از تاریخ درخشان اسلام وانقلاب، انسانهای بسیاری با اهدای خون وتقدیم اعضای بدن خویش، ایثار وجانبازی را با تمام وجود به تبلور گذاشتند وارزشهای اسلامی وانسانی را حفظ نمودند.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشن عاطفه ها ابراز داشت: امروز جامعه ما نیازمند انفاق وگذشت دیگری است وآن تقسیم محبت وکمک به دانش آموزان نیازمند ولی بی بضاعت است که همه باید به این امر کمک کنیم.

حجت الاسلام جباری مشاور ومدیر کل کمیته امداد ورییس اداره زکات این اداره نیز در سخنانی با اشاره به انفاق بی منت امامان وائمه اطهار (ع) اظهار داشت: نیکوکاری وانفاق، مانع از هلاکت اجتماعی است واز این رو باید روحیه انفاق وایثار در بین دانش آموزان نهادینه شود.

وی با اشاره به تحت پوشش قراردادن 4100دانش آموز ودانشجو در استان زنجان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: امروز کمیته امداد در جایگاهی است که نخبه پروری می کند ودانش آموز مخترع تربیت می کند وبه جامعه تحویل می دهد.

اجرای سرود دانش آموزی ، قرائت دکلمه وهمخوانی شعار «مهر در انتظارمهر» از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار