فرمانده سپاه عاشورا:

تشکیل جبهه متحد اسلامی در مقابل دشمن ضروری است

خبرگزاری پانا:فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به آغاز جنگ نرم بعد از جنگ تحمیلی گفت: وظیفه ما تشکیل جبهه متحد اسلامی و خاکریزهای مجهز فرهنگی در مقابل دشمن است.

کد مطلب: ۲۶۶۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه عاشورا، سردار غلام‌عسگر کریمیان در یادواره شهرداری شهر سیس اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی حمله عراق و استکبار جهانی به ایران، ماهیت استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی و سلطه‌ناپذیری انقلاب بود و این ماهیت برگرفته از فرهنگ عاشورایی و علوی است.

وی گفت: در سال‌های بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا منافع خود را به خاطر پیروزی انقلاب اسلامی در خطر می‌دید و از پیشرفت این انقلاب که انقلابی نوپا بود می‌ترسید و دشمن بعد از انقلاب، دست به دامان سازمان‌های ملحد و گروهک‌های تروریستی شد و در این راه نخبگانی همچون شهیدان بهشتی، باهنر، رجایی و مفتح را از انقلاب اسلامی گرفت. اما به برکت حضور مردم انقلابی، فهیم و با بصیرت و رهبری‌های امام خمینی (ره) توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

وی تصریح کرد: دشمن بعد از ناامیدی از سرنگونی انقلاب اسلامی در تلاش بود در مقابل صدور این انقلاب بایستد و در این خصوص به دنبال سوژه‌ها و توطئه‌های مختلفی علیه کشورمان بود.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به عملیات‌های مختلف ایران در طول جنگ تحمیلی گفت: دشمن در جنگ تحمیلی هشت ساله در مقابل مقاومت مردمی غافلگیر شد، چراکه نیروهای مردمی از هر گوشه به سمت خوزستان عازم می‌شدند و برای به شهادت رسیدن بی‌تاب بودند.

وی با اشاره به آغاز جنگ نرم بعد از جنگ تحمیلی گفت: مقام معظم رهبری بارها نسبت به جنگ نرم هشدار داده‌اند و دشمن در این خصوص به موفقیت‌هایی دست یافته و وظیفه ما تشکیل جبهه متحد اسلامی و خاکریزهای مجهز فرهنگی در مقابل دشمن است.

کریمیان گفت: وظیفه ما است که در هفته دفاع مقدس به سیره‌های شهدا توجه کنیم و این مهم‌تر است و شهدا برای اینکه ماهیت استکبارستیزی انقلاب اسلامی را حفظ کنند، خود را شهید کردند و آنهایی که مانده‌اند باید پیام‌رسان خون شهدا باشند و گوشه‌نشین نشده و در وسط میدان جنگ، آماده شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار