فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان رامسر:

کتاب «در رکاب عشق »یادمان شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان رامسر تدوین شد

خبرگزاری پانا :فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان رامسر گفت :کتاب «در رکاب عشق »یادمان شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان رامسر تدوین شد

کد مطلب: ۲۱۸۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ؛ کتاب "در رکاب عشق"باز خوانی دیدگاه های متعالی شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان رامسر به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی آیت الله بهاالدینی رامسر تدوین شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان رامسر گفت: این اثر ماندگار در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبریو کار ماندگار فرهنگی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است.

"زیبا گازر"افزود: در این کتاب گزیده هایی از وصیت نامه های 9 شهید فرهنگی و 33 شهید دانش آموز شهرستان رامسر به همراه دلنوشته هایی از دانش آموزان منتشر شده است.

وی اظهار داشت: شهدای سرافراز فرهنگی و دانش آموز با تاسی از اهل بیت عصمت و طهارت و پیروی از ولایت در پاسداری از انقلاب و دفاع از میهن اسلامی تا پای جان ایستادند.

وی بیان داشت: آموزه های 8 سال دفاع مقدس باید باقلمی هنرمندانه به نسل های آینده بازگوشود.

وی تصریح نمود:امنیت و آسایش امروز ما مدیون شهادت طلبیرزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.

این کتاب به طور رسمی در گردهمایی بزرگ فرهنگیان رامسر 14 اردیبهشت در اردوگاه شهید میرزا کوچک خان رونمایی شد .در تدوین این کتاب ،زیبا گازر ،محمد صدیقی ،زینب گلین امیری و زهرا شمسی پور همکاری داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار