مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ کرج در گفت‌وگو با پانا:

دانش‌آموزان از فرصت‌های مختلف برای افزایش سطح علمی استفاده کنند

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ کرج به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس عنوان کرد دانش‌آموزان از فرصت‌های خود برای افزایش سطح علمی استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۳۱۰۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان از فرصت‌های مختلف برای افزایش سطح علمی استفاده کنند

رحمت‌الله نژاد فلاح، مدیر آموزش و پرورش ناحیه۳ کرج به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «امسال مدارس به صورت کاملا حضوری برنامه‌ریزی شده است، مگر اینکه شرایطی خاص پیش آید که از ظرفیت‌های مجازی نیز استفاده کنیم همچنین توزیع تغذیه نیز در مدارس ابتدایی همانند سال‌های گذشته وجود دارد.»

وی افزود : «در ناحیه سه کرج هیچ کلاسی بدون دبیر وجود ندارد، اما کسری دبیر در ناحیه موجود است به‌ویژه در دبیران مقطع ابتدایی این کسری بیشتر است. به طور کلی حدود ٢٠٠ دبیر در ناحیه سه کم است که این کسری با اضافه کاری برخی از دبیران داوطلب جبران می‌شود.»

نژادفلاح در مورد تاثیر ۴۰درصدی معدل دانش‌آموزان در کنکور سراسری بیان کرد: «دانش‌آموزان باید احساس تکلیف و مسئولیت بیشتری داشته باشند و از همه فرصت‌های‌شان استفاده کنند تا بتوانند معدل بالایی را کسب کنند.»

وی در پایان خطاب به دانش‌آموزان گفت: «دانش‌آموزان از فرصت‌های خود برای افزایش سطح علمی خود استفاده کنند و موضوع مهمی که باید توجه داشته باشند این است که ذهن و روح و روان خود را از هرآنچه مانع پیشرفت آن‌ها می‌شود پاکسازی کنند. عوامل آسیب‌زای مانع پیشرفت خود را شناسایی کنند. به‌طور مثال یکی از این عوامل، بازی‌های رایانه‌ای است که برخی اعتیادآور هستند که باید شناسایی کرده و زمان خود را مدیریت کنند و سعی کنند بیشتر ورزش کنند که برای توانایی و قدرت ذهن هم موثر است برخلاف بازی‌های رایانه‌‌ای که بیشتر اثر معکوس دارند. حتما به نماز توجه داشته باشند و به خدا توکل کنند.»

دانش‌آموز خبرنگا‌ر: آیلار فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار