مدیر کل آموزش و پرورش در آیین بازگشایی مدارس :

مسیر ایران قوی از آموزش و پرورش و مدرسه قوی می‌گذرد

کرج ( پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه آیین بازگشایی مدارس استان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت در تمامی مدارس با ظرفیت کامل دانش‌آموزان وارد شده‌اند و این نشان‌دهنده این است که مسئولین،اولیا و دانش‌آموزان مسئله تعلیم و تربیت را مهم می‌دانند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مسیر ایران قوی از آموزش و پرورش و مدرسه قوی می‌گذرد

علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: یکی دیگر از مناسبت‌ ها در این ایام آغاز هفته دفاع مقدس است که هم زمان با بازگشایی مدارس می باشد که یاد و خاطره تمام کسانی را که برای حفظ عزت و سربلندی کشور جان خود را فدا کردند،تا ما امروز بتوانیم در کمال امنیت به امور روزمره به ویژه بحث تعلیم و تربیت بپردازیم را گرامی می‌داریم.

حجرگشت با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در نگاه مقام معظم رهبری و ریاست جمهور اظهار کرد: همه آنچه که اکنون در کشور در حال اتفاق است برای شما دانش آموزان است.

وی در ادامه گفت:خرسندیم علی رغم اینکه مشکلاتی در نظام و آموزش و پرورش داریم از جمله فضا و امکانات آموزشی ولیکن همت تمامی مسئولین بر این بود که تمامی امکانات برای آغاز سال تحصیلی آماده شودو امروز خوشبختانه حدود ۵۰۰ هزار دانش آموزان در استان البرز در کلاس درسی حاضر شدند و در محضر معلمان عزیز آموزش و تربیت را آغاز خواهند کرد.

حجرگشت ادامه داد: دانش آموزان عزیز،دشمن ایرانی قوی را نمی‌خواهد،مسیر ایران قوی هم از آموزش و پرورش و مدرسه قوی می گذر هر چقدر شما دانش آموزان مقتدر باشید، در آینده ایرانی قوی خواهیم داشت.حمایت هایی که مقام معظم رهبری از علم و دانش داشتند و شاید کسی تصور نمی‌کرد ولی امروز موجب شده همه ما خرسند باشیم که در مسئله های علمی در رده اول و دوم دنیا باشیم،بنابراین اگر امروز تلاش کنیم در دهه های آینده نتیجه آن را خواهیم دید.

مدیر کل آموزش و پرورش خاطر‌نشان کرد: در دنیا تمامی کسانی که موفق هستند، همه امکانات برایشان فراهم نبوده بلکه می‌توان در کمترین امکانات ولی با تلاش بیشتر به قله ها افتخار رسید.

حجرگشت در پایان تصریح کرد: در آموزش و پرورش سه رکن اصلی وجود دارد.اولین شما دانش آموزان هستید،رکن دوم دبیران هستند که با دغدغه مشکلات تربیت و تعلیم دانش آموزان را به عهده میگرند و رکن سوم هم اولیا هستند که مخاطب ما در خیلی از برنامه ها هستند و بعد از آغاز سال تحصیلی در مراسمات مختلف با آنان در ارتباط هستیم.

دانش آموزخبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار