معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز:

اجرای مانور بزرگ بازگشایی مدارس در البرز

کرج (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری مانور بازگشایی مدارس در مدارس این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مانور بزرگ بازگشایی مدارس در البرز

لیلا الماسی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره بر اجرای هر چه بهتر اهداف پروژه مهر در استان به منظور آماده سازی مدارس جهت شروع مهری پرنشاط، گفت: به کارگیری تمامی ظرفیت ها در اجرای باشکوه مانور بازگشایی امری مهم و ضروری است و نقشی سازنده در کیفیت بخشی بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی جدید دارد.

وی افزود: در این راستا همکاری همه جانبه مدیران مدارس اعم از دولتی، غیردولتی و مدارس خاص در راستای اجرای باشکوه این مانور بسیار حائز اهمیت است.

الماسی در ادامه خاطرنشان‌ کرد: مدیران نواحی و شهرستان ها می بایست با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید و در راستای نظارت بر چگونگی اجرای پروژه مهر و آگاهی از میزان آمادگی مدارس برای سال تحصیلی جدید ، با بهره مندی از تمامی امکانات نسبت به اجرای هر چه بهتر مراسم مذکور اهتمام لازم را معمول و ضمن شناسایی و احصاء مشکلات مربوطه، گزارش اقدامات انجام یافته را تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۱ شهریورماه به استان منعکس نمایند.

قابل ذکر است این مانور در ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ همزمان در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار