به مناسبت ولادت باسعادت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه(س):

اهدا شاخه گل به دانش آموزان دبیرستان طالقانی رودهن

رودهن(پانا)- با حضور کارشناس امور بانوان و معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش رودهن در حوزه امتحانی دبیرستان دخترانه طالقانی به مناسبت تولد حضرت معصومه (س) وروز دختر به دختران شاخه‌های گل اهداشد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اهدا شاخه گل به دانش آموزان دبیرستان طالقانی  رودهن

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه رودهن به مناسبت میلاد فاطمه معصومه(س)، کارشناس امور بانوان و معاون آموزشی آموزش و پرورش منطقه با حضور در حوزه امتحان نهایی دبیرستان طالقانی و اهدا شاخه گل، روز دختر را به دانش‌آموزان حاضر در حوزه تبریک گفتند.

کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش رودهن در سخنانی عفت و بزرگ منشی حضرت معصومه(س) را الگویی برای همه عصرها ونسل‌ها دانست. همچنین از همکاران و مراقبین حاضر در حوزه نیز با اهدا شاخه گل تقدیر به عمل آمد.

در برنامه دیگر طی مراسمی نیز از همکاران اداری شاغل در اداره آموزش و پرورش رودهن نیز تقدیر به عمل آمد.در این نشست زهرا رستمی رئیس اداره آموزش و پرورش رودهن، با ذکر فضایل حضرت فاطمه معصومه (س) در مقام دختر امام، خواهر امام و عمه امام معصومیت آن بانوی بزرگ را برای همه دختران سرزمین ما آرزو کردند.

او حضور بانوان را در همه عرصه‌های اجتماعی با توجه به خصوصیات ذاتی آنان موجب دقت و نظم و آرامش در محیط شغلی و موثر در پیشبرد اهداف متعالی هر سازمان دانستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار