انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث رایگان است

تهران (پانا) - مدیر پشتیبانی و راهبری عملیات سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث از طریق شعب کارگزاری و بانک‌های منتخب همچنان رایگان است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث رایگان است

مژگان صفری‌مقدم اظهار کرد: یکی از وراث سهام عدالت پس از سجامی شدن می‌تواند با مراجعه به درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه «ddn.csdiran.ir» و مراجعه به بخش امور سهام عدالت متوفی و وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد فرد فوت‌شده نسبت به استعلام وضعیت سهام عدالت و پرتفوی سهام متوفی اقدام کند.

وی با بیان اینکه همه فرآیند فوق و تقسیم دارایی متوفی همچنان به‌صورت رایگان انجام می‌شود، افزود: در ادامه یکی از وراث پس از استعلام وضعیت سهام عدالت می‌تواند به یکی از شعب کارگزاری‌های منتخب یا بانک‌های «ملی، تجارت، ملت و پارسیان» مراجعه و مدارک لازم را که در آدرس «www.csdiran.ir/pages?page=miras» درج شده، ارائه کند.

صفری‌مقدم تصریح کرد: همه ورثه متوفی سهام عدالت پس از تقسیم دارایی متوفی باید نسبت به سجامی شدن اقدام کنند تا واریز سود سهام عدالت به حساب آن‌ها از طریق شماره شبایی که در سامانه سجام اعلام کرده‌اند، صورت گیرد. در عین حال ورثه پس از سجامی شدن می‌توانند با مراجعه به درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه علاوه بر مشاهده پرتفوی سهام عدالت خود از ارزش روز آن نیز مطلع شوند.

منبع : ایرنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار