قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

«پروژه مهر» نماد برنامه‌ریزی و تحول در مدارس است

یاسوج (پانا) - قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: پروژه مهر، نماد برنامه‌ریزی و تحول در مدارس است و صدا و سیما از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی این پروژه استفاده می‌کند‌.

کد مطلب: ۱۴۹۱۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
«پروژه مهر» نماد برنامه‌ریزی و تحول در مدارس است

به گزارش پانا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ مهدی حمزه در دیدار رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی 1404-1403 گفت: آموزش و پرورش، زیربنای تحول در جامعه است و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های آموزش و پرورش برای شروع تحصیلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی از آمادگی صدا و سیما برای تعامل و همکاری با آموزش و پرورش استان خبر داد و اظهار کرد: در پروژه مهر و در راستای اطلاع‌رسانی موثر و آماده‌سازی آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف برای شروع سال تحصیلی جدید در بخش‌های مختلف خبر، سیما و صدا برنامه‌های مختلفی تهیه و پخش خواهد شد.

سیدولی موسوی، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب صدا و سیما با مجموعه آموزش و پرورش استان، خاطرنشان کرد: مهمترین رویکرد کارگروه اطلاع‌رسانی، اقناع‌سازی افکار عمومی در محورهای مختلف کارگروه‌های پروژه مهر برای شروع باشکوه و بانشاط سال تحصیلی است.

موسوی با بیان اینکه پروژه مهر با شعار «همه باهم یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» بر اساس سند تحول بنیادین و با تکیه بر تجارب ارزشمند سال‌های گذشته و نیازها و ضرورت‌های نوین نظام آموزشی در راستای مدیریت بهینه منابع برای میزبانی از دانش‌آموزان در سال تحصیلی آتی آغاز شده است، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و با برنامه‌ریزی اصولی و مدون و احساس مسئولیت تلاش خواهد کرد، مهری بانشاط را در مدارس برای دانش‌آموزان رقم بزند.

وی اجرای پروژه مهر را نماد برنامه‌ریزی و تحول در مدارس برای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی برشمرد و عنوان کرد: بررسی وضعیت نیروی انسانی مدارس، تعمیر و تجهیز مدارس، روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی و چگونگی ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان از موارد مهمی است که باید برای اولیا و دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی به‌موقع و هوشمندانه انجام گیرد.

موسوی با تشریح رسالت آموزش و پرورش در جامعه به نقش مهم صدا و سیما در معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: همکاری 2 دستگاه می‌تواند خلاءهای موجود را جبران کرده و موجبات ارتقای سطح بینش افراد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان را به آموزش و پرورش فراهم کند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد، نقش صدا و سیما در اطلاع‌رسانی به مردم در موضوع کمیته‌های نُه‌گانه پروژه مهر را بسیار مهم دانست و گفت: انتظار می‌رود صدا و سیمای مرکز استان همچون گذشته با تهیه گزارش‌های فاخر و برنامه‌های متنوع، گام‌های جدی و اساسی در محورهای پروژه مهر بردارد.

در این جلسه مقرر شد با همکاری آموزش و پرورش استان، برنامه‌های مختلفی در حوزه سیما، صدا و خبر تا بازگشایی مدارس تهیه و پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار