اجلاسیه پیرغلامان در جوار مزار سردار دل‌ها در کرمان افتتاح شد

تهران (پانا) - اجلاسیه پیرغلامان در گلزار شهدای بین المللی جوار مزار سردار دل‌ها کرمان با حضور بیش از ۵۰۰ پیرغلام حسینی از ۱۳ کشور جهان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اجلاسیه پیرغلامان در جوار مزار سردار دل‌ها در کرمان افتتاح شد

گلزار شهدای کرمان امشب نهم مرداد ماه در قالب آیین افتتاحیه بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی شاهد حضور افرادی است که سالهای سال به قد یک عمر از شما گفته اند آقای من، اینان در عشق شما موی سپید کرده اند و به این سپیدی و این نوکری می نازند.

آقا اینجا در گلزار شهدای کرمان قطعه ای از بهشت در کنار جوار مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها برای از شما نوشتن و از شما گفتن قلم عاجز است و کم می آورم زمانی که نام شما را بر زبان بیاورم.

آقا این سپیدمویان و سیه جامگان دل در گرو عشق شما دارند و معتقدند کسی که برای نوکری شما آستین بالا زده است از در خانه‌تان دست خالی بر نخواهد گشت.

حالا حسین آباد ایران، کرمان، که از دیرباز عشق به حسین را در سینه هایشان کاشته اند و آن را نسل به نسل به فرزندانشان انتقال داده اند در گلزار شهدا به پیشواز نوکران حسینی آمدند و بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان را از اینجا از جوار مزار مطهر شهید سلیمانی آغاز کردند.

پیرغلامان قرار است در قالب این اجلاسیه سه روز و تا پنجشنبه که اختتامیه این آیین برگزار خواهد شد در کرمان بمانند و چکاندوخته سال‌های عمرشان را اینجا به اشتراک بگذارند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار