روایتی عجیب از افزایش عجیب قرارداد وریا غفوری

رونمایی از ماجرای عجیب استقلال و وریا غفوری؛ بحران کاپیتان محبوب رسما افشا شد

تهران (پانا) یک لگد به تابلوی تبلیغاتی کنار زمین هنگام تعویض زمینه‌ای شد تا یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های استقلال تهران در سال‌های اخیر به صورت رسمی رونمایی شود.

کد مطلب: ۱۱۶۱۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از ماجرای عجیب استقلال و وریا غفوری؛ بحران کاپیتان محبوب رسما افشا شد

استقلال که با بحران نتیجه‌گیری روبرو شده بود و با دو بازی بدون برد آرام آرام از نظر گرفتن نتیجه برای بحران دست آماده می‌شد، هر چند توانست در دیداری سخت نساجی قائمشهر را در تهران شکست دهد و از نظر نتیجه‌گیری کمی آرام شود اما حاشیه‌ای عجیب در دیدار این تیم مقابل نساجی، زمینه‌ساز افشا یک پرونده بزرگ پیرامون این تیم شد که به دوران مدیریت احماد سعادتمند برمی‌گردد. حاشیه‌ای که از یک لگد به تابلو تبلیغاتی کنار زمین آغاز شد و حالا قرارداد عجیب وریا غفوری با استقلال را هدف قرار داده است.

ماجرای عجیب افزایش رقم قرارداد وریا غفوری

براساس گزارشی که خبرگزاری فارس منتشر کرده است، قرارداد دو ساله استقلال با وریا غفوری که در زمان مدیریت امیر حسین فتحی منعقد شده بود، برای سال اول به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده و در سال دوم ارزش این قرارداد به 2 میلیارد و 700 میلیون تومان می‌رسد. اما در حالی که یکسال از این قرارداد گذشته بود، با جدایی امیر حسین فتحی، اتفاقی جدید در قرارداد کاپیتان استقلال می‌افتد.

وریا غفوری که در سال‌های اخیر به علت مواضع اجتماعی خود توانسته است محبوبیت خوبی بدست آورد، پس از اینکه امیر حسین فتحی از استقلال می‌رود و احمد سعادتمند مدیرعامل این تیم می‌شود، رقم قرارداد خود را افزایش داده و قراردادی جدید با باشگاه استقلال امضا می‌کند.

ماجرا از این قرار است که کاپیتان استقلال پس از آنکه احمد سعادتمند به مدیرعامل این تیم می‌رسد، با همراهی خسرو حیدری و آرش برهانی دو کاپیتان سابق استقلال به صورت شبانه راهی هتل آزادی شده و با فسخ قرارداد قبلی، قراردادی جدید با رقم جدید و البته عجیب امضا می‌کند. در قرارداد جدید، برای سال اول وریا غفوری باید مبلغ 6 میلیارد تومان دریافت کند و در سال دوم، رقم قرارداد به 8 میلیارد تومان می‌رسد.

در کنار افزایش عجیب رقم قرارداد کاپیتان استقلال که گفته می‌شود زمینه اعتراض برخی دیگر از بازیکن‌های تاثیرگذار این تیم هم بوده و آنها هم خواستار تغییر رقم قرارداد خود شده‌اند، موضوعی که در ابهام قرار دارد و باید روشن شود، نقش آرش برهانی و خسرو حیدری در عقد این قرارداد است.

کمیته اخلاق رسما وارد شده است

اما ماجرای این قرارداد پس از جدایی احمد سعادتمند وارد فاز دیگری شده و نشستن احمد مددی، داستان جدیدی را مقابل وریا غفوری قرار داده است.

براساس ادعای خبرگزاری فارس و البته با استناد به نامه ارسالی باشگاه استقلال به کیمته اخلاق، این باشگاه از وریا غفوری به علت فسخ غیر موجه قرارداد قبلی و امضا قرارداد جدید شکایت کرده است و یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های سال‌های اخیر باشگاه استقلال را به این کمیته فرستاده است که می‌تواند زمینه‌ساز حاشیه‌های مهمی برای این تیم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار