رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

جابه‌جایی زائران عتبات ۵ برابر شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت امسال تعداد زائرانی که با پرواز راهی عتبات عالیات و زیارت امام حسین (ع) می‌شوند از مرز ۵۰۰ هزار نفر خواهد گذشت.

کد مطلب: ۱۴۹۴۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جابه‌جایی زائران عتبات ۵ برابر شد

محمد محمدی بخش در آیین آغاز عملیات اربعین حسینی و سالگرد تدفین شهید گمنام در محل ترمینال "سلام" فرودگاه بین المللی امام خمینی افزود: در حالی که در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰۰ هزار نفر با پروازهای رفت و برگشت به عتبات اعزام شده بودند، این آمار در سال ۱۴۰۱ به ۲۵۰ هزار نفر و در سال گذشته به ۴۵۰ هزار نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه امسال تعداد زائرانی که با پرواز راهی عتبات می‌شوند از مرز نیم میلیون نفر خواهد گذشت، گفت: ۷۰ درصد زائران از ترمینال سلام فرودگاه امام مشرف می‌شوند و ۲۸ فرودگاه کشور قدمگاه زائران سیدالشهدا است.

محمدی بخش با تاکید بر اینکه در تلاشیم در شأن زوار سیدالشهدا به ارائه خدمات بپردازیم، ادامه داد: امروز فرودگاه‌های ما به موکب و حسینیه تبدیل شده است و کسانی که در فرودگاه‌ها کار می‌کنند برای بدرقه و استقبال زائران است.

وی خاطرنشان کرد: امسال موفق شدیم با ایمنی و امنیت کامل عملیات حج را به پایان برسانیم و عملیات پروازهای اربعین نیز بزرگترین عملیات جابه‌جایی مسافر ما در طول سال است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: در تلاشیم پروازهای فوق العاده بیشتری را به عتبات برقرار کنیم و تیم‌های ما به صورت شبانه روزی در فرودگاه امام و فرودگاه نجف برای رسیدگی به شکایت زائران حضور دارند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار