مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد؛

خدمت‌رسانی ۱۵۰ مدرسه به‌صورت شبانه‌روزی به زوار اربعین

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام از فعالیت 150 مدرسه به‌صورت شبانه‌روزی برای خدمات‌دهی به زائران در روزهای پیک تردد زائران اربعین حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
خدمت‌رسانی ۱۵۰ مدرسه به‌صورت شبانه‌روزی به زوار اربعین

‌علی درویشی ‌به اقدامات این اداره کل برای خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵۰ مدرسه به صورت شبانه‌روزی و عملیاتی کار خدمات‌رسانی به زوار را انجام‌ می‌دهند و ۳۵۰ مدرسه دیگر نیز در روزهای پیک تردد زوار و موج برگشت وارد چرخه خدمات‌رسانی بر‌اساس حجم آمد و شد زوار می‌شوند.

وی افزود: در روزهای مانده به اربعین حسینی و در موج بازگشت زوار ۲۴ موکب دانش‌آموزی نیز در سطح شهرستان‌های مختلف استان از جمله مهران و مسیرهای تردد زائران در خدمات‌رسانی به زوار فعالیت خواهند داشت.

درویشی از فعالیت بیش از ۲ هزار نفر روز دانش‌آموز در موکب‌های استان تا زمان بازگشت زوار در این استان خبر داد و گفت: همه ظرفیت‌های مدارس و آموزش پرورش استان برای خدمات‌رسانی مطلوب به زوار اربعین پای کار آورده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه این تعداد مدرسه ظرفیت اسکان یک هزار نفر روز را در ایام اربعین حسینی دارند، افزود: همچنین ظرفیت پارک حدود ۲ هزار خودرو به‌صورت روزانه در مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش این استان ایجاد شده است.

درویشی گفت: علاوه بر پذیرایی و خدمات اسکان به زائران اجرای برنامه‌های جنبی و فرهنگی مختلف نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: همچنین ۲۵ واحد آموزشی و حیاط و محوطه آن‌ها نیز در اختیار دستگاه‌های خدمت‌رسان اربعین در شهر مهران قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار