بازدید احمدی لاشکی از مدارس منطقه12

تهران (پانا) - احمدی لاشکی، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش به همراه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مدارس منطقه 12 به صورت سر زده بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید احمدی لاشکی از مدارس منطقه12

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 12 تهران، احمدی لاشکی در این بازدیدها با تشکر از زحمات و میزبانی، مدیر و فرهنگیان منطقه و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش نیازمند تدابیر ویژه ای هستیم. آنچه برای ما اهمیت دارد، سلامت فرهنگیان و دانش‌آموزان است؛ ولی نباید به این بهانه آموزش را تعطیل کنیم.

وی افزود: رصد کردن وضعیت موجود و ارائه راهکار، برای خروج از مشکلاتی که گریبان گیر تعلیم و تربیت کشور است، ما را بر آن داشت تا سراسر کشور را بررسی کنیم و در این شرایط سخت از وارد شدن ضربه به آموزش و تربیت جلوگیری کنیم. وزیر آموزش و پرورش نیز، با جدیت پیگیر این امر مهم است، تا بتوانیم بر مبنای شعار یونسکو، که دنبال کردن تعلیم و تربیت و جلوگیری از تعطیلات مدارس است، پیش برویم. فعالیت‌های خوبی در این خصوص انجام شده است و ادامه خواهد داشت. امید است فرزندانمان از تحصیل جا نمانند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه برای شناخت و ارتباط‌گیری موثر معلم و دانش‌آموز، به برگزاری کلاس‌های محدود حضوری نیاز است افزود: باید کلاس‌های آنلاین نیز جدی گرفته شوند. با توجه به اینکه مناطق محروم و کم برخوردار کشور، در برگزاری کلاس‌های آنلاین دچار مشکل می‌شوند، سعی کردیم تا حدودی این مشکل را با شبکه‌ شاد، هماهنگی با صدا و سیما و همچنین بسته‌های آموزشی که مدارس در اختیار دانش آموزان‌شان قرار می‌دهند، برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار