در روز نخست فروش ارز اربعین اتفاق افتاد؛

۹۸ درصد متقاضیان ارز اربعین را غیرحضوری خریدند

تهران (پانا) - اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی اعلام کرد امروز، ۴۹ هزار و ۲۰۰ نفر دینار مورد نیاز خود را برای سفر اربعین خریداری کردند.

کد مطلب: ۱۴۹۰۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
۹۸ درصد متقاضیان ارز اربعین را غیرحضوری خریدند

اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی اعلام کرد: امروز، ۹۸ درصد زائران، نام نویسی و خرید ارز را از طریق سکو‌های فضای مجازی انجام دادند.

امسال، نرم افزار‌های کاربردی بله، روبیکا، آیگپ، سپینو و وبگاه بانک‌های تجارت و ملت ارز اربعین را به صورت غیرحضوری می فروشند. پس از ثبت نام و واریز وجه، زائران باید در موعد مقرر برای تحویل ارز به شعبه انتخاب شده مراجعه کنند.

عرضه ارز اربعین امسال در بیش از ۳ هزار شعبه و باجه هفت بانک عامل در مناطق شهری و روستایی کشور عرضه میشود که این فروش تا پایان روز سوم شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد. زائران بالای ۵ سال، میتوانند این ارز را حداکثر به مبلغ دویست هزار دینار عراق، و به نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران (ETS) خریداری کنند. 

سرپرستان خانوار می‌توانند به‌منظور خرید ارز اربعین اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان) با در دست داشتن کلیه مدارک هویتی خود و اعضای خانواده به شعب آن بانک مراجعه نمایند. عدم حضور سایر اعضای خانواده در شعب فروش ارز بلامانع بوده و سرپرست خانوار می‌تواند با کارت‌بانکی خود نسبت به خرید ارز برای اعضای خانواده خود اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار