رئیس اداره سوادآموزی منطقه ۱۲:

راه استکبارستیزی ازباب شهادت می‌گذرد

تهران (پانا) - رئیس اداره سوادآموزی منطقه 12، با اشاره به شهدای دانش‌آموز درحرم مطهرشاهچراغ، گذر از باب شهادت را راه استکبارستیزی دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۰۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
راه استکبارستیزی ازباب شهادت می‌گذرد

محمد پاسدار؛ رئیس اداره سوادآموزی منطقه 12در دیدار با فرماندهان ناحیه وحوزه بسیج منطقه ضمن تهنیت ایام وتسلیت شهادت دانش آموزان در حرم مطهر شاهچراغ از دعوت برای حضور حداکثری آموزش دهندگان این منطقه در بزرگداشت 13 آبان سخن گفت.

وی اظهار کرد: در برهه ای از زمان زندگی می کنیم که دشمن با تمام قوا به میدان جنگ باانقلاب اسلامی آمده است و از همه ظرفیت و توان خود برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند و در تازه ترین اقدامات جنایتکارانه خود با حمله کورکورانه به حرم مطهرشاهچراغ نشان داد که استکبار جهانی همچنان دشمنی خود با مظلومان عالم را استمرار داده است.

پیام خون سرخ شهدای دانش آموز درحرم مطهر شاهچراغ به همه جامعه فرهنگیان وعلی الخصوص دانش آموزان ایران اسلامی پیام وحدت، آگاهی، تلاش وحضور حداکثری درمقابل جبهه باطل است

وی افزود: پیام خون سرخ شهدای دانش آموز در حرم مطهر شاهچراغ به جامعه فرهنگیان و علی الخصوص دانش آموزان ایران اسلامی پیام وحدت، آگاهی، تلاش وحضور حداکثری در مقابل جبهه باطل است. شهدای این حادثه تروریستی نشان دادند پستی جبهه استکبار به حدی است که از رویارویی با سربازان میهن که وارثان شهید سلیمانی هستند مذبوحانه فراری هستند.

دراین دیدار بر هم افزایی دو نهاد مقدس نهضت سوادآموزی و بسیج که هر دو برآمده ازبطن انقلاب هستند تاکید شد.

وی در پایان گفت: برگزاری پرشکوه مراسم سیزدهم آبان ماه امسال تجدید آرمان با خون شهیدان است وپیام شهدای دانش آموز در حرم مطهر شاهچراغ نشان داد که استکبارستیزی بر مسیر ولایت و از باب شهدا می گذرد و تا باطل باقی است، نبرد حق علیه باطل ادامه خواهد داشت.

در آخر حاضران بااهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدای دانش آموز ادای احترام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار