گفت‌وگوی صمیمانه مدیرعامل پانا با دانش‌آموز‌خبرنگاران به‌مناسبت روز خبرنگار

تهران (پانا) - در آستانه فرا‌رسیدن روز خبرنگار، مدیر‌عامل خبرگزاری پانا‌ ‌از طریق ویدیو‌کنفرانس با دانش‌آموز‌خبرنگاران فعال پانا به ‌گفت‌و‌گو پرداخت و ‌مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را جویا شد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
گفت‌وگوی صمیمانه مدیرعامل پانا با دانش‌آموز‌خبرنگاران به‌مناسبت روز خبرنگار

د‌انش‌آموزخبرنگاران در این دیدار و گفت‌و‌گو، ‌مشکلات و سوالات خود را مطرح کردند و دغدغه‌های خود را با مدیر‌عامل خبرگزاری پانا در میان گذاشتند.

محمد باجلان‌، مدیر‌عامل خبرگزاری پانا در گفت‌وگو با دانش‌آموز‌خبرنگاران فعال پانا اظهار کرد‌: آینده سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کشور به دست دانش‌آموز‌خبرنگاران پانا رقم خواهد خورد و لذت‌بخش‌ترین زمان برای ما این است که ببینیم دانش‌آموز‌خبرنگاران پانا در آینده به مقام‌های بالایی رسیده باشند و نقش مهم و مؤثری در آینده کشور داشته باشند‌.

باجلان‌ ‌به اهمیت تغییرات زیرساختی انجام شده در خبرگزاری پانا اشاره کرد و گفت: برای اینکه خبرگزاری پانا را به‌سمت چند‌رسانه‌ای‌شدن ببریم لازم بود زیر‌ساخت سایت تغییر کند. تی‌وی و رادیو پانا و همچنین مجله پانا راه‌اندازی شد تا استعدادهای ‌دانش‌آموزان بیشتری شکوفا شود.

مدیرعامل پانا در ادامه با اشاره به اینکه ‌خبرگزاری پانا هویت خود را از دانش‌آموزانش می‌گیرد، گفت: امیدوارم در این جلسات آنلاین با دانش‌آموزخبرنگاران فعال استان‌ها و شنیدن صحبت‌ها و پیشنهادهای عملی و کاربردی آن‌ها، بتوانیم گام‌های موثری در جهت اعتلای پانا برداریم.

گفتنی است، مدیرعامل خبرگزاری پانا طی سه روز آینده، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه با دانش‌آموز‌خبرنگاران پانا را ادامه خواهد داد و ‌‌در پایان روز ۱۷ مرداد، روز خبرنگار از این دانش‌آموزخبرنگاران فعال تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار