طرح یاریگران زندگی و نماد دو طرح شاخص آموزش و پرورش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

ارومیه-پانا-مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۲ طرح یاریگران زندگی و نماد جزء شاخص‌ترین طرح‌های اجرایی در استان در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هستند.

کد مطلب: ۱۲۳۱۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح یاریگران زندگی و نماد دو طرح شاخص آموزش و پرورش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

مهین منافی روز چهارشنبه در جمع فرهنگیان خوی افزود: رهبر معظم یک نقشه راه برای ما ترسیم کردند چرا که ساختار جامعه از آموزش و پرورشی هاست و باید تکلیف فرهنگیان و تعلیم و تربیت از ابتدا مشخص باشد.
وی اضافه کرد: ما مربیانی در عرصه تعلیم و تربیت می‌خواهیم که اهداف خود را کاملا منطبق با سند تحول تدوین کنند چرا که در این سند همه چیز تعریف شده است.

وی بیان کرد: ما مربیان متعلق به این سند میخواهیم تا با ایمان قلبی در مسبر تحقق اهداف سند حرکت کنند.

منافی با بیان اینکه تمام بافت جامعه توسط معلمان تربیت شده اند و برای داشتن یک جامعه سالم باید یک مدرسه و چارچوب و محتوای سالم داشته باشیم گفت: مرزهای فرهنگی ما در هم تنیده شده است و باید در این راستا اقدام به تولیدات فرهنگی فاخر کرد.

وی با بیان اینکه این نهاد وظیفه بزرگی برعهده دارد و آن امانتداری بهترین خلقت خداوند است افزود: در برابر این وظیفه بزرگ آموزش و پرورش باید حفاظت و صیانت از دانش آموزان را انجام دهد.

منافی ادامه داد: باید با شناسایی اسیبها فضا را متناسب سازی کنیم و با تولید محتواهای مطلوب و غنی جوانان را در مقابل آسیب‌ها محافطت کنیم.

وی اظهار داشت: آسیب‌های نقاط مختلف استان مثل هم نیستند ولی ما هنرمندانی قهار داریم که می‌توانند برنامه های خوبی طراحی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار