مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

تعامل و پیوند عمیق بین خانه و مدرسه برای پیشبرد اهداف تربیتی یک ضرورت است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت ارتباط بین اولیا و مربیان و ایجاد همراهی و همکاری آنان لازمه پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۲۳۱۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تعامل و پیوند عمیق بین خانه و مدرسه برای پیشبرد اهداف تربیتی یک ضرورت است

مهین منافی در پنجمین جلسه کمیته بهداشت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان افزود: همه در تربیت انسان سالم و مطابق با هنجارهای جامعه سهیم هستند و این یک وظیفه همگانی است.

وی بیان کرد: ایجاد امنیت روانی و روحی برای دانش آموزان وظیفه همه آحاد جامعه است و مسوولان به صورت اهم در این زمینه نقش ایفا می‌کنند.

منافی بیان کرد: اگر ناموزونی هایی در اجرای برنامه های تعلیم و تربیت وجود دارد علت آن این است که نتوانستیم اولیا را با مربیان و مدرسه همراه کنیم و در این زمینه اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش باید تلاش مضاعفی داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: هم اکنون در کشور اتفاقات خوبی رخ داده و اسناد بالادستی تعریف شده که لازم است با همکاری هم تهدیدات و آسیب ها را کاهش دهیم.

وی اظهار کرد: باید با همکاری و تعامل با دستگاه‌ها میزان تهدیدات و آسیب‌ها را کاهش دهیم و شماره اختصاصی برای طرح نماد یکی از مهمترین اقدامات ما برای پیشگیری از آسیب‌ها بوده است که می‌تواند راهنمای خوبی برای جوانان باشد.

منافی بیان کرد: با توجه به اینکه تنوع آسیب‌ها افزایش یافته است باید روش‌های متنوعی نیز برای کاهش و پیشگیری از آنها بکار گرفته شود.

وی اظهار کرد: در ایام کرونا وظیفه دشواری بر عهده آموزش و پرورش در زمینه کمک به کاهش استرس ها و نگرانی های دانش آموزان و راهنمایی آنان نهاده شده است که باید همه در راستای کمک به آنان تلاش کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: یکی از کارهایی که می شود برای سلامت روح و روان دانش آموزان انجام داد توسعه و ترویج ورزش است و در این راستا باید اقدامات اساسی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار