مدیریت شبکه سلامت شهرستان درگزین:

نقش خانواده در ارتقای سلامت جامعه بسیار با اهمیت است

درگزین (پانا) - مدیریت شبکه سلامت شهرستان درگزین در مراسم افتتاحیه هفته سلامت به اهمیت نقش خانواده در ارتقای سلامت جامعه اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش خانواده در ارتقای سلامت جامعه بسیار با اهمیت است

ستایش فرجی، مدیریت شبکه سلامت در  مراسم افتتاحیه هفته سلامت، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه سلامت، به بیان برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت» پرداخت.

فرجی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش خانواده در ارتقای سلامت جامعه، خاطرنشان کرد: خانواده به عنوان کوچکترین واحد جامعه، نقش بسزایی در ترویج سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماری ها دارد.

وی در ادامه بر ضرورت مردمی سازی سلامت و مشارکت فعال مردم در برنامه‌های بهداشتی تأکید کرد.

در ادامه کمیل خواستان، فرماندار شهرستان درگزین ضمن تبریک هفته سلامت به همه دست اندرکاران نظام سلامت، از تلاش‌ها و خدمات شبانه روزی آن‌ها در ارتقای سلامت مردم تشکر کرد و با اهدای هدیه از مدیریت شبکه بهداشت تقدیر بعمل آورد.

خواستان، با بیان اینکه سلامت جامعه از مهمترین دغدغه‌های دولت و مردم است، گفت: ما آمادگی داریم تا با تمام توان از برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان در جهت ارتقای سلامت مردم شهرستان حمایت کنیم.

گفتنی است؛ هفته سلامت با شعار سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت از یکم لغایت هفتم اردیبهشت همزمان با سراسر کشور با اجرای برنامه های متنوع در شهرستان درگزین برگزار می‌شود.

دانش‌آموز خبرنگار: ستایش هاشمی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار