معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

در حال حاضر مرزهای فرهنگی ما در حال ضربه خوردن است

تبادکان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حال حاضر مرزهای فرهنگی ما در حال ضربه خوردن است و از ما در آموزش و پرورش خواسته شده که این مرز‌های فرهنگی را حفظ کنیم.

کد مطلب: ۱۴۷۰۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
در حال حاضر مرزهای فرهنگی ما در حال ضربه خوردن است

علی مهدوی خواه در ضیافت صمیمانه معاونین پرورشی و مربیان پرورشی آموزش و پرورش تبادکان که  با حضور معاون مدیر کل و مدیریت اداره آموزش و پرورش تبادکان و معاونین و مربیان پرورشی در محل اردوگاه ثامن الحجج برگزار شد، گفت : معاونین پرورشی و آموزشی خط مقدم جبهه‌های فرهنگی هستند و انشاالله با همین نیت خالص و با عزم راسخ به قله های موفقیت نزدیک می‌شوند.

وی افزود: از شما معاونین و مربیان پرورشی خواستاریم که این مسیر نورانی را با قدرت ادامه دهید که مرز‌های فرهنگی در دست شماست.

مهدوی خواه گفت: در کار پرورشی و فرهنگی فعالیت‌ ها نباید برای دانش آموز با دانش‌اموز و بر دانش آموز انجام شود بلکه فعالیت های پرورشی و فرهنگی باید از دانش آموز شروع شود.

وی ادامه داد: ما باید الزاما یک مسیر برای خودمان انتخاب کنیم دلیل اینکه فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی باید از خود دانش‌آموز شروع شود این است که بتوانیم مشارکت و همراهی آنها را داشته باشیم در غیر این صورت ما با این کمبود نیرو این حجم فعالیت‌ و تعداد دانش آموز و گستره مخاطبانمان به هیچ یک از فعالیت های مدنظر نمیرسیم مگر اینکه از دانش آموزان کمک بگیریم.

وی در پایان از زحمات معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تبادکان و دیگر همکاران اداری تقدیر و تشکر کرد و گفت: کار در منطقه پهن پیکر تبادکان علاوه بر سختی زیادی که دارد دارای اجر و پاداش فراوانی از جانب خداوند است.

دانش آموز خبرنگاران : مهدیه صمدی و تکتم سادات عبدللهی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار