همگام با المپیک؛

طلسم عالمیان مقابل سامورایی‌ها، پرونده تنیس روی میز ایران در المپیک بسته شد

تهران (پانا) - نماینده تنیس روی میز کشورمان در دومین دیدارش در بازی‌های المپیک پاریس مقابل حریف ژاپنی شکست خورد و از گردونه این رقابت‌ها کنار رفت.

کد مطلب: ۱۴۹۱۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
طلسم عالمیان مقابل سامورایی‌ها، پرونده تنیس روی میز ایران در المپیک بسته شد

جدال حساس نوشاد عالمیان از ایران، مقابل توموکازو هاریموتو از ژاپن در مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت‌های انفرادی تنیس‌روی میز مردان المپیک ثانیه‌هایی پیش آغاز شد.

عالمیان در رنکینگ ۵۱ دنیا قرار دارد.توموکازو هاریموتو در رنکینگ ۹ دنیا تکیه زده است. نوشاد عالمیان با 2 شکست مقابل این پینگ‌پنگ‌باز ژاپنی برای جبران این ناکامی‌ها به مصاف این حریف سرسخت خواهد رفت. بازی‌های آسیایی هانگژو، آخرین شکست عالمیان برابر این حریف از اردوگاه سامورایی‌ها بوده است. عالمیان در سومین تقابل دنبال انتقام است.

هاریموتوی ۲۱ ساله نقره المپیک جوانان، دو نقره جام‌جهانی به همراه تیم ملی ژاپن، برنز المپیک توکیو و طلای مسابقات کاپ آسیا و چندین قهرمانی در رقابت‌های کانتندر را در کارنامه دارد.

هاریموتو قبل از مصاف با عالمیان، مارتین آلگرو از بلژیک را از پیش‌رو برداشته است و در مرحله یک شانزدهم پایانی مقابل عالمیان صف‌آرایی خواهد کرد.

نوشاد عالمیان با ۳۱ سال سن‌ دارنده سه مدال برنز بازی‌های آسیایی، سومین تجربه حضور خود در المپیک را پشت سر می‌گذارد.

نماینده تنیس روی میز کشورمان در دومین دیدارش در بازی‌های المپیک پاریس مقابل حریف ژاپنی شکست خورد و از گردونه این رقابت‌ها کنار رفت. 

در ادامه مسابقات تنیس روی میز بازی‌های المپیک پاریس نوشاد عالمیان از ساعت ۱۱ امروز (چهارشنبه، ۱۰ مرداد ماه) به وقت محلی در ورزشگاه سود پاریس آره‌نا به مصاف هاریموتو دارای رنگ ۹ جهان از ژاپن رفت که با شکست در این دیدار از حضور در یک‌هشتم نهایی بازماند. 

نوشاد عالمیان که در اولین مسابقه‌اش با نتیجه ۴ بر یک اوموتایو از نیجریه را شکست داده بود، در این دیدار در رقابتی زیبا، حساس و نفس‌گیر با نتیجه مجموع ۴ بر ۲ و با نتایج (۱۱ بر ۸، ۶ بر ۱۱، ۲ بر ۱۱، ۷ بر ۱۱، ۱۱ بر ۵ و ۷ بر ۱۱) مغلوب حریف ژاپنی شد و از گردونه مسابقات کنار رفت. 

پیش از این ندا شهسواری و نیما عالمیان با شکست مقابل حریفانشان از گردونه مسابقات کنار رفته بودند تا بدین ترتیب پرونده کاروان تنیس روی میز ایران در این دوره از بازی‌های المپیک بسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار