همگام با المپیک؛

عالمیان: امکانات ژاپنی‌ها با ایران قابل قیاس نیست

تهران (پانا) - ملی‌پوش تنیس روی میز ایران بعد از تکرار سریال شکست مقابل هاریموتوی ژاپنی از اختلاف زیاد امکانات و زیر ساخت‌های پینگ‌پنگ ژاپن با ایران گفت.

کد مطلب: ۱۴۹۱۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
عالمیان: امکانات ژاپنی‌ها با ایران قابل قیاس نیست

نوشاد عالمیان پس از حذف از بازی‌های المپیک، با ابراز رضایت از عملکرد خود گفت: واقعاً خوب بازی کردم، اما هاریموتو بهتر بازی کرد و در نهایت برنده شد. بازی پایاپای بود و در ست آخر نیز ۴ بر یک جلو بودم، ولی نشد. قبل از بازی شانس برد را به خودم می‌دادم، اما رقیبم همیشه جلوی من خوب بازی می‌کند.

ملی پوش تنیس روی میز ایران افزود: سه بار این این حریف ژاپنی بازی کردم و هر سه بازی به لحاظ اختلاف امتیاز نزدیک بود. یک مقدار قرعه برای من در المپیک سخت شد. خیلی از ژاپنی‌ها را می‌برم، اما هاریموتو جلوی من خوب بازی می‌کند.

تنیسور کشورمان در خصوص اعتراض خود به داوران تصریح کرد: بک صحنه کاملاً تنیسور ژاپنی از محل بازی بیرون رفت و ۵، ۶ دقیقه نیامد؛ کاری که اصلاً قانونی نیست.

عالمیان درخصوص جو سالن اضافه کرد: جو سالن خوب بود و تماشاچیان به خوبی تشویق می‌کردند و از این نظر مشکلی نبود. فقط اینکه حریف ژاپنی خوب بازی می‌کرد و باید حقیقت را گفت، چرا که شرایط هاریموتو بهتر بود. البته از نظر امکانات آنها خیلی از ما جلوتر هستند و این حقیقت است.

وی درخصوص احتمال ادامه فعالیت قهرمانی تا المپیک آمریکا عنوان کرد: واقعاً نمی‌دانم و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.

تنیسور کشورمان با انتقاد از شرایط دهکده ورزشکاران گفت: شرایط از لحاظ امکانات و غذا افتضاح است. دیشب اصلاً غذا نبود و من فقط برنج خالی خوردم. البته اگر اینها را بگوییم عنوان خواهند کرد که بهانه است و ورزشکاران دیگر کشورها نیز در دهکده هستند. در حالی که تیم‌های انگلیس و چین تایپه دهکده را ترک کردند. دوست ندارم این جو پیش بیاید که بگویند دنبال بهانه است و به حریف ژاپنی تبریک می‌گوییم که حرفه‌ای‌تر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار