پیام تسلیت رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی در پی شهادت اسماعیل هنیه

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی در پی ترور ناجوانمردانه و به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه (رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس)، پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی در پی شهادت اسماعیل هنیه

متن پیام جواد روحانی به این شرح است:

«بسم رب الشهداء و الصّدیقین

و لا تحسبن الّذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

شهادت جانسوز و مظلومانه دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، دلدادگان گفتمان مقاومت در سرتاسر جهان را متاثر و خشمگین ساخت.

شهید اسماعیل هنیه که ده‌ها شهید از خاندان خود از جمله فرزندان و نوه‌هایش را تقدیم آرمان فلسطین و مقاومت کرده بود، خود نیز به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در مسیر آزادی قدس شریف رسید و ثمره سال‌ها مجاهدت خالصانه خود را از خداوند متعال دریافت کرد.

آن شهید مجاهد که از جمله پرچمداران نهضت آزادی قدس شریف بود، بار‌ها در معرض شهادت قرار گرفت و صهیونیست‌ها، عاقبت وی را در مأمن خویش در تهران به شهادت رساندند.

ملت ایران، ترور میهمان مبارز خویش را محکوم می‌کنند و بی‌تردید خون پاک این مجاهد نستوه که عمری را در مجاهدت و مبارزه عزتمندانه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در راه آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست سپری کرد، هرگز به هدر نخواهد رفت.

شهادت اسماعیل هنیه را محضر رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت غیور فلسطین، امت اسلام و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان، همنشینی با رهبران شهید مقاومت از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سیدعباس موسوی، شهید ابومهدی المهندس و شهید عماد مغنیه را برای این شهید بزرگوار مسالت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار