بهروز پرورش‌خواه در گفت‌وگو با پانا

حضور بازیکنان جوان اتفاق مثبتی است اما استقلال نیاز به بازیکن باتجربه دارد

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم برای درخشش در لیگ برتر بیست و یکم در کنار بازیکنان جوان، نیاز به حضور باتجربه‌ها دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور بازیکنان جوان اتفاق مثبتی است اما استقلال نیاز به بازیکن باتجربه دارد

بهروز پرورش خواه در گفت‌وگو با پانا، درباره عملکرد استقلال در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: « استقلال اگرچه در هفته اول مقابل تیم هوادار پیروز میدان شد اما به لحاظ کیفیت بازی قابل قبولی ارائه نداد و سردرگم بود. هر چند که در نیمه دوم بهتر شد ولی عملکرد آن‌ها در نیمه اول چنگی به دل نزد و این نشان می‌دهد استقلال به بازیکنان باتجربه و باکیفیت نیاز دارد. امیدوارم بازیکنان دستورات کادر فنی را بتوانند در زمین اجرا کنند و نتیجه بگیرند‌ اما معتقدم صرفا با حضور این بازیکنان تیم نمی‌تواند نتیجه بگیرد و نیاز به تقویت دارد. »

وی ادامه داد: « در بازی مقابل هوادار ضعف استقلال این بود که بازیکنان در مالکیت و گردش توپ ضعیف عمل کردند، البته در بازی اول این موضوع طبیعی است اما باید هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود. استقلال کار سختی در لیگ دارد و نیاز به بازیکنان باتجربه دارد. البته بازیکنان جوانی که در ترکیب این تیم قرار گرفتند خوب هستند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. ولی باید این نکته را توجه کنند که بازی در استقلال راحت نیست. »

پیشکسوت استقلال در مورد بازی امروز استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: « دیدار ذوب‌آهن و استقلال همیشه حساس و جذاب بوده است. این دو تیم سال‌هاست برابر هم به میدان رفته‌اند و حریفان جدی یکدیگر محسوب می‌شوند. تیم ذوب‌آهن بازی اول خود را در آبادان پیروز شده است و روحیه بالایی دارد. بازی‌های اول برای تیم‌های مدعی اهمیت زیادی دارد چرا که امتیازهای لازم را جمع می‌کنند. قطعا بازی در اصفهان سخت و دشوار خواهد بود. تیم ذوب‌آهن با همه توانش به میدان می‌آید تا بتواند در خانه خود حریف را شکست دهد. قطعا استقلال کار سختی پیش‌رو دارد و باید با عملکردی به مراتب بهتر از تیم هوادار به میدان برود. »

وی اظهار کرد: « استقلال در این دیدار باید با تمام توانش بازی کند. بازیکنان هم باید با برنامه پیش بروند چرا که ذوب‌آهن بسیار بابرنامه و حساب شده وارد زمین می‌شود.خط دفاع استقلال برابر هوادار خوب بود اما استقلال در خط هافبک عملکرد خوبی نداشت و سردرگم بود و در مجموع اعتقاد دارم دیدار ذوب آهن و استقلال مثل همیشه جذاب خواهد بود و برنده تیمی است که بتواند از حداقل فرصت ها به بهترین وجه استفاده کند. ذوب‌آهن بازیکنان باتجربه و خوبی در اختیار دارد و بدون شک دوست ندارد در خانه خود متحمل شکست شود. »

پرورش‌خواه گفت: « استقلال باید با برنامه پیش برود. حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم اتفاق مثبتی است اما در کنار نیروی جوانی باید بازیکنان باتجربه هم حضور داشته باشند تا بتوانند در برابر تیم‌های باتجربه براساس تجربه کافی خود به خوبی ظاهر شوند. امیدوازم هر چه سریع‌تر شرایطی پیش بیاید که بازیکنان باتجربه و خارجی به تیم استقلال اضافه شوند تا این تیم هماهنگ‌تر از قبل در لیگ ظاهر شود. در همین بازی مقابل هوادار سرمربی تیم از عملکرد فنی بازیکنان ناراضی بود بنابراین این ضعف‌ها باید برطرف شود تا استقلال بتواند در ادامه با قدرت‌تر کار کند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار