استاندار مرکزی:

استانداری مرکزی در حوزه زیر ساخت‌ها اقدامات بسیار مثبتی را انجام داد‌ه‌ است

مرکزی (پانا) - استاندار مرکزی گفت: باید توجه ورزش همگانی همگام با ورزش قهرمانی توسط هیئت‌های ورزشی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. همچنین باید سالن‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان نیز با اولویت در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
استانداری مرکزی در حوزه زیر ساخت‌ها اقدامات بسیار مثبتی را انجام داد‌ه‌ است

فرزاد مخلص‌‌الائمه در حاشیه پایان مراسم دومین دوره تجلیل از هیئت‌های ورزشی استان مرکزی در گفتگو اختصاصی با پانا اظهار کرد: مراسم تجلیل از هیئت‌های ورزشی استان مرکزی در تاریخ دهم مردادماه سال ۱۴۰۳ برگزار شد و مسئولان، رؤسا، نایب‌رئیسان و دبیران هیئت‌ها تشریف آوردند و از زحماتشان بابت کمک به توسعه ورزش همگانی و افتخار آفرینی در عرصه‌های قهرمانی قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

 

وی افزود: در این برنامه که به همّت اداره ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار گردید، در مورد مباحث سازماندهی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع تأکید شد و مقرر گردید که صنایع، نسبت به ورزش توجه بیشتری داشته باشند. البته از بسیاری از صنایع استان بابت این اقدام سپاسگزاریم؛  زیرا آنها همراهی لازم را دارند و باید سازماندهی بهتری انجام شود.

 

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: باید توجه ورزش همگانی همگام با ورزش قهرمانی توسط هیئت‌های ورزشی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. همچنین باید سالن‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان نیز با اولویت در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار بگیرد.

 

مخلص‌الائمه با اشاره به اقدامات استانداری مرکزی طی دو سال گذشته افزود: ما در استانداری مرکزی در حوزه زیر ساخت‌ها اقدامات بسیار مثبتی را انجام داد‌ه‌ایم و تعداد فراوانی از طرح‌های نیمه تمام حوزه ورزش را تکمیل کرده‌ایم که این اقدامات، توسعه ورزش را در استان به دنبال داشته است.

خبرنگار : دانش‌آموز خبرنگار: علی سلیمانی, دانش‌آموز:علی سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار