جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا:

مشکلی برای تامین امنیت زائران اربعین در تمرچین وجود ندارد

تهران (پانا) - فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: هیچ مشکلی برای تامین امنیت زائران اربعین وجود ندارد و مرز تمرچین آماده میزبانی از زوار اباعبدالله الحسین (ع) است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مشکلی برای تامین امنیت زائران اربعین در تمرچین وجود ندارد

سردار محمد شرفی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرز تمرچین در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تلاش می شود در این پایانه، خدمات گسترده‌تر و با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته های آینده اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) را در پیش رو داریم، اضافه کرد: وضعیت این پایانه مرزی به صورت میدانی مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و شرایط خوبی را در این مرز داریم.

وی اظهار کرد: شرایط آب و هوایی معتدل و زیرساخت‌های مرز تمرچین برای گذر به سمت عتبات عالیات در تابستان امسال بسیار مناسب بوده و امید می رود که شاهد حضور قابل توجه زوار در این گذرگاه باشیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هماهنگی های خوبی در استان برای میزبانی از زوار صورت گرفته است.

مرز تمرچین یکی از مرزهای ششگانه عبور زوار اباعبدالله الحسین (ع) به سمت عتبات عالیات در ایام اربعین امسال است.

در سال های گذشته دهها هزار نفر از این مرز برای حضور در عتبات عالیات به ویژه مضجع شریف حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در ایام اربعین از مرز تمرچین پیرانشهر عبور کردند.

تمرچین یکی از مرزهای آذربایجان غربی با شمال عراق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار