مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی خبر داد :

توانمندی ۱۴هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در خراسان

مشهد(پانا)- مدیر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: از جمله مهم ترین دستاورد های دولت سیزدهم می توان به توانمندی ۱۴هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداداشاره کرد که توانمند شده و از چرخه تحت پوشش این کمیته خارج و می‌توانند عرصه زندگی خود را مدیریت کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۱۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
 توانمندی ۱۴هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در خراسان

به گزارش خبرگزاری پانا ، حجت الاسلام عماد دخانی در آئین رونمایی از دستاورد‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی آموزش و پرورش خراسان رضوی در دولت سیزدهم باعنوان سرمشق گفت: به گفته مقام معظم رهبری یکی از صفات شهید جمهور، جامعه الاطراف‌ بودن ایشان بود،زیرا در تمام ساحت‌های متفاوت، دستاوردها و اتفاقات ویژه و بی نظیری را رقم زدند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری درمورد دستاوردهای فرهنگی دولت سیزدهم در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امروزه شاهد کاهش طلاق در استان هستیم و افزایش جریان طلاق با شیب صعودی، ۲ درصد کاهش یافته‌است. 

دخانی افزود: پیش از دولت سیزدهم، بیمه سلامت صرفا پنج بیماری صعب العلاج را پوشش می‌داد که با اقدامات انجام شده، امروزه ۱۰۷ بیماری تحت پوشش بیمه سلامت است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی  بااشاره به طرح میدان ۱۴صفر۳ گفت: سازماندهی  ۲۰ هزار دانش‌آموز با عنوان طرح میدان در امر جهاد تبیین، با همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی در استان رقم خورد و فراگیری بیش از یک میلیون دانش‌آموز در طرح میدان، که درواقع با شعار هر کلاس یک فرمانده و هر فرمانده ۵۰ نفر انجام شد.

دخانی اظهار کرد: رشد ۴۷ درصدی در رشته های پزشکی به ویژه در مناطق محروم اتفاق ویژه‌ای بود که نگاه دولت سیزدهم به مناطق کم برخوردار را نشان داد و شاهد رشد و ارتقای علمی در سطح استان بوده‌ایم.

 

خبرنگار : زهرا زراعت کار

خبرنگار : زهرا زراعت کار عکاس : محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار