همگام با المپیک؛

سابریست‌های ایران از صعود به دیدار نهایی باز ماندند؛ جدال برای برنز المپیک

تهران (پانا) - ملی‌پوشان شمشیربازی کشورمان در ادامه رقابت‌های تیمی اسلحه سابر المپیک ۲۰۲۴ پاریس، امروز در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف مجارستان رفت و با شکست نزدیک ۴۵ بر ۴۳ از صعود به دیدار نهایی بازماند.

کد مطلب: ۱۴۹۱۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سابریست‌های ایران از صعود به دیدار نهایی باز ماندند؛ جدال برای برنز المپیک

محمد رهبری در نخستین دیدار به مصاف آرون ژیلاگی چهره شاخص و دارنده سه مدال طلای المپیک مجارستان رفت و به برتری ۵ بر ۳ رسید. علی پاکدامن در ادامه  ۵ بر یک جمسی را شکست داد تا تیم کشورمان در پایان مسابقه دوم ۱۰ بر ۴ از حریف خود پیش باشد.

فرزاد باهرارسباران که در این دیدار جایگزین محمد فتوحی در ترکیب تیم کشورمان شده بود، در سومین دیدار ۵ بر ۳ آندرس زاتماری را برد و برتری تیم کشورمان را تداوم بخشید. در مسابقه چهارم محمد رهبری مقابل جمسی با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب شد ولی برتری ۲۰ بر ۱۶ به سود تیم کشورمان باقی ماند . فرزاد باهر ارسباران و آرون ژیلاگی برگزار کننده دیدار پنجم بودند که این دیدار با برتری ۶ بر ۵ شمشیرباز شناخته شده مجارستانی‌ها به پایان رسید. 

در رقابت ششم علی پاکدامن این بار در مقابل زاتماری ۵ بر ۳ پیروز شد تا نتیجه مسابقه همچنان ۳۰ بر ۲۴ برتری تیم کشورمان را نشان بدهد. فرزاد باهر در هفتمین رقابت ۷ بر ۵ مغلوب شد تا نتیجه ۳۵ بر۳۳ همچنان به سود ایران باشد.

محمد رهبری و آندرس زاتماری برگزار کننده هشتمین جدال این مسابقه بودند که این رقابت نزدیک نیز ۶ بر ۵ به سود نماینده مجارستان به پایان برسد تا در آستانه آخرین رقابت نتیجه ۴۰ بر ۳۹ به سود ایران باشد. در آخرین مسابقه نیز علی پاکدامن در مقابل آرون ژیلاگی با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد تا در نهایت مجارستان ۴۵ بر ۴۳ برنده این دیدار باشد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی، کره‌جنوبی با نتیجه ۴۵ بر ۳۹ از سد فرانسه گذشت و فینالیست شد تا شاگردان پیمان فخری از ساعاتی دیکر برای کسب نشان برنز به مصاف تیم میزبان المپیک بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار