به مناسبت ایام باشکوه اربعین حسینی (ع) تولید شد؛

نماهنگ «یار می‌خواند مرا» تازه ترین اثر تولیدی گروه سرود بین‌المللی بصیر

تهران (پانا) - نماهنگ «یار می‌خواند مرا» تازه‌ترین اثر تولیدی گروه سرود بین‌المللی بصیر به مناسبت ایام باشکوه اربعین حسینی (ع) است.

کد مطلب: ۱۴۹۴۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نماهنگ «یار می‌خواند مرا» تازه ترین اثر تولیدی گروه سرود بین‌المللی بصیر

گروه سرود بصیر یکی از ۱۴ کارگروه مجتمع بین‌المللی بصیر است که این کار را به همت واحد خواهران، برادران، گروه رسانه‌ای مجموعه و اعضاء مجتمع ساخته اند. همچنین در این کار زیبا و حماسی شوق و دغدغه همه‌ی اقشار مسلمانان برای حضور در ایام اربعین در کربلای معلی اشاره شده است که جوانان هیئتی حاضرند برای شرکت در این راه پیمایی عظیم خود را به سختی ها و مشقّات بیاندازند، نام برد.

 عوامل موثر در این اثر به شرح ذیل هستند:

شاعر و تهیه کننده: جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین استاد شیخ محمد ناصری می‌باشند که علاوه بر نویسندگی چندین کتاب در زمینه های شعر، موسیقی و شعرهای آیینی نوشته اند مدیریت مجتمع بین‌المللی بصیر را نیز به عهده دارند.

کارگردان: جناب آقای دکتر سیدمهدی سیدبابائی است که تجربه تولید کارهایی مانند: مثل پدر، ایران وطن‌ما، کد های فتح، آفتاب سامرا و...

تدوینگر و صدابردار: جناب آقای احسان طاهری که مورد قابل توجه در مورد ایشان سن کم وی است. او با ۱۷ سال سن که از ۹ سالگی در مجتمع حضور، تربیت و تخصص یافته است اکنون توانسته است کار هایی با این کیفیت را به تولید برساند.

فیلمبردار: محمدرضا اسکندری  
ضبط، تنظیم، میکس و مسترینگ: سید محمد حسینی

امیدواریم این اثر فاخر که برگرفته از موسیقی اصیل ایرانی و شعر آیینی است بتواند لحظاتی مارا به حزنِ اندوهگین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) متصل کند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار