معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌و‌گو با پانا:

معلمان باید راوی جنایات رژیم صهیونیستی و مقاومت قهرمانانه مردم مظلوم فلسطین در مدارس باشند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با تأکید براینکه معلمان باید  نسل‌کشی سازمان یافته، اشغالگری ظالمانه رژیم صهیونیستی و مقاومت قهرمانانه مردم مظلوم فلسطین را به خوبی برای دانش‌آموزان خود روایت کنند، گفت از دیدگاه آموزش و پرورش کلاس‌های درس صرفا برای آموزش متون درسی نیست؛ بلکه به دنبال تربیت نسلی انقلابی، مؤمن و متعهد است.

کد مطلب: ۱۴۹۴۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان باید راوی جنایات رژیم صهیونیستی و مقاومت قهرمانانه مردم مظلوم فلسطین در مدارس باشند

سید‌احمد موسوی در پی ادامه جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، با تأکید براینکه جنایت جدید و هولناک این رژیم در مدرسه التابعین و شهادت بیش از یکصد نفر از مردم مظلوم فلسطین، باید موجب بیداری جامعه بین‌المللی شود، در گفت‌و‌گو با پانا گفت: «جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران وحشیانه مدرسه التابعین در غزه، جهان را در شوک و بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد. اسرائیل با این جنایت که مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام زنان و کودکان بی‌پناه است، اوج سفاکی و رذالت خود و بی‌اعتنایی به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید و ماهیت ضد بشری خود را به همگان نشان داد.»

وی ادامه داد: «آمار شهدای کودکان بی‌دفاع فلسطینی روز به روز در حال افزایش است و دولت‌های غربی در سایه حمایت تمام قد از  جنایات رژیم صهیونیستی، به تمامی معیارها و قوانین ‌بین‌المللی حقوق بشری پشت کرده‌اند.»

موسوی ضمن اشاره بر ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ابراز کرد: «کشتن انسان‌های بی‌گناه و ترور، وسیله‌ای برای رسیدن صهیونیست‌ها به اهدافشان است. این رژیم در حقیقت از مدت‌ها پیش به ترور روی آورده و ترور  شهید اسماعیل هنیه آخرین مهر تایید براین ادعاست. جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد تازه‌ترین مرحله خود شده که دیروز یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه مدرسه التابعین و به خاک و خون کشیده شدن کودکان ‌بی‌پناه دوباره به نمایش گذاشته شد؛ جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از آن حمایت کردند.»

این مقام مسئول افزود: «کدام انسان با وجدان و کدام دولت مسئولیت‌شناس می‌تواند در برابر چنین ظلم فاحشی سکوت کند؟ بی‌عملی مراجع بین‌المللی نسبت به این جنایت عظیم، ظلمی مضاعف به مردم مظلوم فلسطین و خیانتی آشکار به انسانیت و تمدن انسانی است، از این‌رو جوامع بین‌المللی باید ضمن محکوم نمودن این نسل‌کشی‌ها، به توقف این جنایات اقدام نمایند.»

این مقام مسئول با تاکید بر اطلاع رسانی این جنایت در فضای مجازی مدارس، گفت: «اطلاع رسانی و تبیین جنایت رژیم اشغالگر قدس در فضای مجازی مدارس از مهم‌ترین ماموریت‌های معاونین پرورشی در مدارس است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با تأکید براینکه معلمان آزاده تاریخ باید این نسل‌کشی سازمان یافته، اشغالگری ظالمانه و مقاومت قهرمانانه را برای دانش‌آموزان خود روایت کنند، تصریح کرد: «امروز آموزش و پرورش وظیفه خطیری را برعهده دارد که باید دانش‌آموزان را نسبت به جنایات این رژیم کودک‌کش آگاه کند. چراکه کلاس های درس صرفا برای آموزش متون درسی نیست؛ بلکه با نگاه تمام ساحتی به دنبال تربیت نسلی انقلابی و مؤمن و متعهد است.»

 

خبرنگار : عطیه چوپانی عکاس : عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار