جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور به کسب و کارهای منتخب سال 1403 اعطا شد

تهران (پانا) - در سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار که به همت انجمن مدیریت کسب و کار ایران و با مشارکت و حضور بیش از 173 دانشگاه، سازمان و مجموعه مرتبط، 22 و 23 مردادماه 1403 در مرکز همایش های بین المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی)، و با حضور بیش از 400 عضو هیات علمی از نود دانشگاه داخلی و خارجی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور به کسب و کارهای منتخب سال 1403 اعطا شد

در این رویداد ضمن معرفی شرکت هایی که موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور شدند، پژوهشگر برتر سال کشور، چهره برجسته مدیریت کسب و کار سال کشور، کتاب های منتخب مدیریت کسب و کار سال کشور در بخش تألیف و ترجمه و پایان نامه برتر دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در این رشته معرفی شدند.

این  رویداد معتبر که توسط انجمن مدیریت کسب و کار ایران و با مشارکت دانشگاه های داخلی و حدود ده دانشگاه خارجی و نهادهای معتبری از جمله فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران، اتحادیه انجمن های علمی، فناوری، نوآوری و تجاری سازی کشور و ... 22 و 23 مردادماه برگزار شد و کارگاه های تخصصی و ارائه مقالات منتخب طی 5 روز پس از برگزاری کنفرانس برگزار گردید، مهم ترین برنامه این انجمن برجسته علمی است که هر ساله برگزار می‌شود.

در این رویداد که با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با سخنرانی برجسته ترین اساتید و چهره های ماندگار مدیریت ایران از دانشگاه های مختلف از جمله، پروفسور علینقی مشایخی، پروفسور اسداله کردنائیج، پروفسور محمدرضا حمیدی زاده، پروفسور حسین راغفر، پروفسور محمود سریع القلم، پروفسور آذر کفاش پور، پروفسور حسنعلی آقاجانی، پروفسور عبدالحمید ابراهیمی، پروفسور فریدون رهنمای رودپشتی، دکتر پرویز درگی و دکتر محمود اولیائی برگزار گردید، مجموعاً 142 مقاله علمی مورد پذیرش و ارائه قرار گرفت.

همچنین در بخشی از این رویداد، از سید محمدجعفر مرعشی شوشتری، چهره علمی و اثرگذار این حوزه به عنوان چهره برجسته مدیریت کسب و کار سال 1403 کشور به پاس سال ها تلاش مستمر و اثربخش در راستای توسعه ایران عزیز و تربیت هزاران دانشجوی برجسته در داخل و خارج از کشور، تجلیل شد.

در این رویداد که با حضور و سخنرانی محمد مهدی نژاد نوری، معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، دکتر حسین سلاح ورزی، رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران و همچنین دکتر ابراهیم بازیان، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی کشور و با استقبال قابل توجه اساتید و مدیران برجسته کشور، برگزار شد، جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور در صنعت مشاوره مدیریت به شرکت مهندسین مشاور کاین / در صنعت بانکی به بانک ملی ایران و بانک رفاه کارگران / در صنعت تجهیزات دندانپزشکی به شرکت مهندسی تولیدی کوشافن پارس / در صنایع معدنی به شرکت مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان / در صنعت انبوه سازی ساختمان به شرکت تعاونی سازه گستر چیتگر / در صنعت احداث و انرژی به شرکت پرلیت / در صنعت موسیقی به مؤسسه فرهنگی هنری لیما / در صنعت سازه های فولادی به شرکت آراد / در صنعت رسانه به پایگاه خبری خبر فوری / در صنعت تولید پیچ و مهره به شرکت تولیدی و صنعتی ایران توحید / صنعت تولید دستگیره و یراق آلات ساختمانی به شرکت آریا یراق صنعت ایران و در صنعت مشاوره املاک به هلدینگ صادقیان، اعطا شد.

در موضوع انتخاب کتاب سال مدیریت کسب و کار کشور، در بخش تألیف، کتاب کارخانه کسب و کار ، نویسندگان: کیارش عباس زاده، عاطفه مهدوی (انتشارات خانه کسب و کار، و کتاب برترین ابزارها و روندهای مدیریتی جهان، نویسندگان: سبا حاجی رضا، امیرحسین روحانی و دکتر مجتبی مالکی (انتشارات سپیدبرگ، و در بخش جمه کتاب کتاب قهرمان و عاصی ترجمه: دکتر پرویز درگی و دکتر مرتضی امیرعباسی (انتشارات بازاریابی) به عنوان کتاب های سال کشور انتخاب و معرفی شدند و در موضوع انتخاب پایان نامه برتر مدیریت کسب و کار سال کشور در بخش کارشناسی ارشد، پایان نامه با عنوان: شناسایی پیشران‌های کلیدی موثر بر کسب و کارهای خانگی، دانشجو: فرزانه علیخانیان و استاد راهنما: دکتر محمدهادی عسگری، و در بخش دکتری تخصصی پایان نامه با عنوان ارائه‌ی مدل افزایش سهم بازار هدف با تمرکز بر بازاریابی محتوایی در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: شعب بانک تجارت در شهر تهران)، دانشجو: علیرضا داداشی و استاد راهنما: دکتر علی حمیدی زاده و همچنین پایان نامه با عنوان: تصمیم‌گیری در سازمان‌های پروژه محور: بر پایه اطلاعات و داده‌ها یا اطلاعات شهودی؟ دانشجو: مجید بهرامی و استاد راهنما: Prof. Dr. Aad Van Mourik ، به عنوان پایان نامه برتر و تقدیر شده سال 1403 کشور انتخاب و معرفی شد. در بخش دیگری از این رویداد مهم علمی، بر اساس بررسی های صورت گرفته در انجمن مدیریت کسب و کار ایران، از دکتر عطااله هرندی به عنوان پژوهشگر برتر مدیریت کسب و کار سال 1403 کشور تقدیر شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار