اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا:

«علیرضا کاظمی» دلسوز، پاکدست و علاقمند به ارتقاء آموزش و پرورش است

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مورد اقبال فرهنگیان قرار خواهد گرفت

تهران (پانا) - نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت «علیرضا کاظمی» دلسوز، پاکدست و علاقمند به ارتقاء آموزش و پرورش بوده و صاحب تجربیات مختلف است که به‌صورت پلکانی رشد کرده است.

کد مطلب: ۱۴۹۴۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
«علیرضا کاظمی» دلسوز، پاکدست و علاقمند به ارتقاء آموزش و پرورش است

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، گفت: «آقای رئیس‌جمهور براساس تجاربی که از مجلس دارد دست به چینش کابینه زده و لیست نهایی را به مجلس فرستاده است. طبق قانون، تمامی وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی حاضر می‌شوند و نمایندگان نیز براساس تجربیات و تخصص خود، برنامه‌های آنها را جویا می‌شوند و توانمندی آنها را سنجش می‌کنند.»

وی افزود: «روز گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس حدود 5 نفر از وزرا تشریف آوردند و سیاستگذاری‌های خود را مطرح کردند و نمایندگان نیز از برنامه‌های آنها، سوالاتی پرسیدند.»

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درخصوص وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: «آقای کاظمی، فردی است که از تجربیات لازم برخوردار است. زمانی که ایشان در معاونت پرورشی بودند، با نمایندگان همکاری داشتند بر این اساس نسبت به ایشان شناخت دارم. ایشان دلسوز، پاکدست و علاقمند به ارتقای آموزش و پرورش هستند و صاحب تجربیات مختلفی هستند و به صورت پلکانی رشد کردند. از آنجایی که از بدنه آموزش و پرورش هستند، مورد اقبال فرهنگیان قرار خواهد گرفت. امیدواریم ایشان برابر صلاحیتی که دارند، بتوانند رأی اعتماد نمایندگان را بگیرند.»

لازم به ذکر است، فهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، روز یکشنبه ۲۱ مردادماه توسط شهرام دبیری معاون امور مجلس رئیس جمهور، به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

خبرنگار : آناهیتا یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار