مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

برنامه‌ریزی برای بهسازی و‌ شاداب‌سازی ۵۵۰‌ مدرسه در طرح شهید عجمیان

زاهدان (پانا) - مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان گفت در طرح شهید عجمیان برای بهسازی‌ و شاداب‌سازی ۵۵۰ آموزشگاه در استان برنامه‌ریزی شده است.

کد مطلب: ۱۴۹۴۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای بهسازی و‌ شاداب‌سازی ۵۵۰‌ مدرسه در طرح شهید عجمیان

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان؛ طرح شهید سیدروح‌الله عجمیان با هدف بهسازی و شاداب‌سازی مدارس کم‌برخوردار با مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

عملیات اجرایی این طرح با حضور سردار فقیری (معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان)، میثم لک‌زایی (مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان) و سایر مسئولین با هدف بهسازی و شاداب‌سازی ۵۵۰ مدرسه در سطح استان سیستان و بلوچستان در مدرسه شهید نیکبخت زاهدان آغاز شد.

میثم لک‌زایی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در این مراسم ضمن تشکر از اقدامات و همراهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه‌های جهادی در اجرای طرح شهید عجمیان گفت: در سال گذشته این طرح برای اولین بار با هدفگذاری ۵۵۰ مدرسه در استان به اجرا درآمد که با عملکرد ۱۲۰ درصدی در بیش از ۶۰۰ مدرسه، بهسازی و شاداب‌سازی صورت گرفت.

لک‌زایی افزود: طرح شهید عجمیان امسال نیز با همان هدفگذاری سال گذشته در استان آغاز شده و با همکاری و همراهی بیش از ۳۰۰ گروه جهادی در سراسر استان در حال اجرا است تا این مدارس، مهیای حضور دانش‌آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار