افزایش تعداد اتوبوس‌های پایتخت همزمان با مهرماه

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود ۱۱۰ اتوبوس برقی چینی به خطوط اتوبوسرانی پایتخت تا قبل از آغاز مهر ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش تعداد اتوبوس‌های پایتخت همزمان با مهرماه

مهدی علیزاده در نشست کمیته تخصصی استقبال از مهر ۱۴۰۳ در مورد تمهیدات شرکت واحد اتوبوسرانی برای آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: همچون سنوات گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای پاسخگویی هرچه بهتر به نیاز شهروندان همزمان با آغاز سفرهای آموزشی اندیشیده شده است و افزایش تعداد ناوگان اتوبوس را در نزدیکی دانشگاه‌ها، مدارس و محل‌های پرتردد در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های سرویس مدرسه با آغاز سال تحصیلی مجددا فعال می‌شوند، افزود: نهایت اشتغال ناوگان اتوبوس را همزمان با آغاز سال تحصیلی خواهیم داشت، به گونه‌ای که بیش از ۲۰۰۰ اتوبوس شاغل در خطوط فعال خواهند بود.

علیزاده با اشاره به اینکه تا قبل از مهرماه قرار است ۱۱۰ اتوبوس برقی چینی وارد کشور شود که این اتوبوس‌ها برای مهرماه وارد خطوط خواهند شد، اظهار کرد: بازسازی ایستگاه‌ها، نظافت اتوبوس‌ها و اورهال هرچه بیشتر اتوبوس‌ها را برای پوشش هرچه بهتر مهرماه در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه از ابتدای این دوره مدیریت شهری ۱۰۲۴ اتوبوس بازسازی شده است، اظهار کرد: تعداد اتوبوس‌های شاغل در سطح معابر در حال حاضر به ۲۱۰۰ دستگاه اتوبوس رسیده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در مورد اعزام اتوبوس‌های تهران به مراسم اربعین هم گفت: به دلیل عدم بروز مشکل در سرویس‌دهی در داخل تهران عمده اتوبوس‌های اربعین را از بخش خصوصی انتخاب کردیم و ۳۰۰ اتوبوس به مرزها اعزام شده‌اند؛ اما این اتوبوس‌ها از خطوط اتوبوسرانی تهران خارج نشده‌اند و متعلق به بخش خصوصی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار