مدیر کل آموزش و پرورش زنجان :

بر خود وظیفه می‌دانیم که از مدیران مدارس حمایت کنیم

زنجان (پانا) - جلسه مدیران مدارس شهرستان ابهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، در بستر شبکه شاد(شبکه آموزش دانش آموز) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بر خود وظیفه می‌دانیم که از مدیران مدارس حمایت کنیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، حسن مظفری مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان ضمن تقدیر از زحمات مدیران مدارس و معلمان در ایام سخت بیماری کرونا، اظهار داشت: سیاست ما در آموزش و پرورش این است که اجازه ندهیم کسی وارد حریم خصوصی معلمان و همکاران شود و باید حرمت همکاران ما در هر شرایطی حفظ شود و همچنین بر خود وظیفه میدانیم که از مدیران مدارس در سطح استان حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد با خلق محیطی آرام و بانشاط، شرایطی را فراهم کنیم که فکر و ذهن همکاران، فقط مسائل آموزشی و پرورشی باشد و دغدغه دیگری نداشته باشند.

مظفری در ادامه این گفتگوی زنده با تاکید بر اینکه همه معلمان به عنوان سفیران سلامت سعی کنند قبل از شروع تدریس روزانه ی خود حدود 2 دقیقه در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا و رعایت مسائل بهداشتی با دانش آموزان سخن بگویند و این موضوع از تاکیدات مقام عالی وزارت و ستاد کرونا استان است.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد مدیران مدارس در ارتباط با دانش آموزان و آگاهی از وضعیت تحصیلی آنان در شبکه شاد و شناسایی دانش آموزان نیازمند در این حوزه و نیز ارتباط با دبیران و معلمان و آگاهی از وضعیت و مشکلات آنها، اهتمام جدی نمایند.


اطمینان از حضور فعال دانش آموزان در فضای مجازی، ایجاد فضای همدلانه و صمیمی، ارتباط مستمر با اولیا، جلوگیری از سو استفاده های افراد مختلف از فضا های آموزشی، داشتن اتاق فکر در آموزشگاه، تهیه بانک اطلاعاتی، رصد مسائل روز مدرسه، برنامه‌ریزی برای ایام کرونایی و پساکرونایی از لحاظ آسیب شناسی دانش آموزان در ابعاد مختلف روانی و تربیتی، رسیدگی به دانش‌آموزان محروم روستایی در راستای تحقق عدالت آموزشی و اقدام در جهت رفع نیازهای سریع آنان در ایام کرونایی از لحاظ عدم دسترسی به فضای مجازی، ارتباط با افراد خیر و نهادها و سازمان‌هایی که می‌توانند در زمینه کارهای خیر پیشقدم باشند از مهمترین موضوعاتی بود که مدیرکل آموزش و پرورش استان بدانها تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: مدیران مدارس علاوه بر نظارت مکفی به نحوه تدریس و روند آموزش ها در شبکه شاد، نباید از حوزه های پرورشی،مشاوره و ورزش و تحرک دانش آموزان غافل شوند و این موضوعات باید در اولویت قرار گیرد.

مظفری در پایان از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بی دریغ امام جمعه محترم، استاندار پرتلاش و نمایندگان گرانقدر مجلس که در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش ،حامی دستگاه تعلیم تربیت هستند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار