رئیس جمهور منتخب خطاب به ورزشکاران اعزامی به المپیک:

صادقانه هر تلاشی برای حمایت از ورزشکاران انجام خواهم داد

تهران (پانا)- رئیس جمهور منتخب با اشاره به تلاش ورزشکاران اعزامی به المپیک برای افتخارآفرینی، گفت: بنده صادقانه و بدون هیچ منتی، هر تلاشی برای حمایت از شما انجام خواهم داد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
صادقانه هر تلاشی برای حمایت از ورزشکاران انجام خواهم داد

مسعود پزشکیان با حضور در جمع ملی‌پوشان کشتی، اعزامی به المپیک، ضمن خدا قوت به همه ورزشکاران، اظهار کرد: کشتی‌گیران و کسانی که در مسیر ورزش قدم می‌گذارند، به عنوان قهرمان کشور شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه قهرمان با نماد آزادگی و پهلوانی شناخته می‌شود، تصریح کرد: بیشتر افتخارات ورزشی کشور در حوزه کشتی بوده است و هنوز مرحوم تختی با روحیه مردانگی، آزادگی، انسانیت و شرافت به عنوان یک الگوی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شناخته می‌شود که چنین افرادی، مایه غرور و افتخار کشور هستند.

رئیس جمهور منتخب، خطاب به اعضای ملی‌پوش کشتی، ادامه داد: شما افتخارآفرینان کشور هستید و اینکه همه تلاش خود را در این مسیر انجام دهید، بسیار ارزشمند است، اما نتیجه دست خداست.

پزشکیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، مهم این است که شما تلاش خود را انجام داده و در این راه، کم نگذاشته‌اید و هرچه اتفاق بیفتد، مایه افتخار کشور است و ان‌شاءالله به جوانان کشور نیز کمک کنید که در مسیر آزادگی، شرافت و مردانگی باشند.

رئیس جمهور منتخب با اشاره به اینکه در ورزش، امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد، ادامه داد: تلاش شما قابل قدردانی است و قطعا افتخارآفرین خواهد بود. بنده نیز صادقانه و بدون هیچ منتی، هر تلاشی برای حمایت و کمک به شما انجام خواهم داد.

گفتنی است، در پایان این دیدار، نماد کشتی از طرف حسن یزدانی و محمدهادی ساروی به رئیس جمهور منتخب تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار