اعلام زمان انتشار نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی

تهران (پانا) - نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد (پایه هفتم) در روز 9 مرداد و نتایج آزمون هماهنگ نمونه دولتی و سمپاد (پایه دهم) در روز 14 مرداد اعلام می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۹۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان انتشار نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی

آزمون سمپاد امسال برای ورودی دو پایه هفتم و دهم برگزار شد. دانش‌آموزان از تاریخ 18 تا 28 فروردین برای ثبت‌نام در این آزمون‌ها اقدام کردند. 

آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان برای پایه هفتم روز پنج‌شنبه ۳۱ خرداد با حضور بیش از ۲۴۰ هزار نفر از ورودی‌های ششم به هفتم برگزار شد. امسال آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان(سمپاد) و نمونه دولتی پایه دهم به صورت همزمان برگزار شد. روز جمعه 1 تیر حضور بیش از ۳۵۰ هزار داوطلب ورودی پایه نهم به دهم در این آزمون به صورت هماهنگ در کل کشور شرکت کردند.

نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد (پایه هفتم) در روز 9 مرداد و نتایج آزمون هماهنگ نمونه دولتی و سمپاد (پایه دهم) در روز 14 مرداد اعلام می‌شود.

دانش‌آموزان داوطلب با اعلام نتایج می‌توانند، از طریق سامانه my.medu.ir وارد کارتابل و پنل کاربری خود شده و نتایج و نمرات‌شان را مشاهده و دریافت کنند.

امکان اعتراض به نتیجه آزمون از فردای روز اعلام نتایج تا یک هفته پس از آن برای داوطلبان در دسترس قرار خواهد گرفت. 

دانش‌آموزانی که در ورودی پایه دهم، هر دو مدرسه نمونه‌دولتی و سمپاد را انتخاب کرده باشند، بر اساس اولویت و بر طبق امتیازی که از آزمون کسب می‌کنند، گزینش می‌شوند. انتخاب‌های دانش‌آموزان بر اساس اولویت آنان مشخص می‌شود.

دانش‌آموزانی که فقط یکی از دو آزمون سمپاد و نمونه‌دولتی را در پایه دهم انتخاب کرده‌ باشند، می‌توانند نتیجه خود از این آزمون‌ها را مشاهده کنند.

خبرنگار : آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار