رهبر انصارالله یمن:

عملیات مشترک یمن و مقاومت عراق در آینده پیشرفت محسوسی خواهد کرد

تهران (پانا)- رهبر انصارالله یمن گفت: روند عملیات مشترک یمنی‌ها با مقاومت عراق در آینده شاهد پیشرفت ملموسی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۹۰۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
عملیات مشترک یمن و مقاومت عراق در آینده پیشرفت محسوسی خواهد کرد

به نقل از شبکه خبری المسیره، عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جریان انصارالله یمن در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی همچنان به جنایات وحشیانه و نسل کشی خود در غزه برای چهل و دومین هفته متوالی ادامه می‌دهد.

وی افزود که حملات مکرر به مناطق شرقی خان یونس بعد از نمایان شدن ساده‌ترین نمودهای زندگی مردم در این منطقه از جمله این جنایات است. صهیونیست‌ها همچنین در تجاوزات خود بر حمله به مراکز اسکان آوارگان مناطقی که پیشتر آنها را مناطق امن اعلام کرده‌اند، تمرکز بیشتری دارند.

الحوثی حجم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بسیار عظیم خواند و در این رابطه به اظهارات یک پزشک آمریکایی استناد کرد که تاکید کرده بود جنگ غزه تا حد زیادی کودکان را قربانی خود می‌کند و صهیونیست‌ها به عمد، کودکان را هدف حملات موشکی و تک تیراندازی خود قرار می‌دهند.

رهبر انصار الله ادامه داد که تمامی عناصر منتسب به رژیم صهیونیستی از هرگونه احساس انسانیت خارج شده‌اند. مردم غزه در این جنگ به شدت در معرض گرسنگی قرار دارند و بر اساس آمارهای سازمان ملل متحد ۹۶ درصد از فلسطینی‌ها از فقدان امنیت غذایی رنج می‌برند. حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری و شهرها و روستاهای آن همچنان ادامه دارد و دشمن صهیونیستی به تجاوز و هتک حرمت مسجد الاقصی و صحن‌های این مکان مقدس ادامه می دهد.

بدر الدین الحوثی با اشاره به اینکه برادران مجاهد در غزه موفق شده‌اند تاکنون ۵۰۰ تانک صهیونیستی را هدف حمله خود قرار دهند، تاکید کرد که این آمار تنها مربوط به تانک‌ها است و آمار بسیار بالایی است. دشمن صهیونیستی در آمار رسمی خود تعداد مجروحان نظامی خود را ۹۲۵۰ نفر بر می شمارد، در حالی که آمار واقعی احتمالاً بسیار بیشتر از این رقم است.

وی امضای توافق گروه‌های فلسطینی در چین را برای تقویت همکاری بین یکدیگر و تقابل با دشمن صهیونیستی بسیار مهم ارزیابی کرده و آن را یک گام رو به جلو برای پایان دادن به شکاف میان گروه‌های فلسطینی دانست.

عبدالملک الحوثی همچنین به انتشار فیلم هدهد ۳ از سوی حزب الله لبنان واکنش نشان داده و تاکید کرد که دشمن صهیونیستی نتوانسته از حریم پایگاه هوایی خود محافظت کند که این موضوع نشان دهنده ناتوانی و ضعف عمیق آن است.

این شخصیت معنوی یمنی‌ها به عملیات مقاومت اسلامی عراق نیز اشاره و تاکید کرد آنها چندین عملیات در حیفا و ایلات انجام داده‌اند که با موشک‌های جدید و پیشرفته صورت گرفته است.

وی تاکید کرد که روند عملیات مشترک یمنی‌ها با مقاومت عراق در آینده شاهد پیشرفت ملموسی خواهد بود.

بدرالدین الحوثی در ادامه به عملیات موشکی یافا در عمق تل‌آویو اشاره و تاکید کرد که دشمن از این عملیات شوکه شد، چرا که حساسیت هدف مورد نظر را می‌دانست. پهپاد یافا بیش از ۲۲۰۰ کیلومتر راه را پیموده و از تمامی موانع و سامانه‌های راداری دشمن صهیونیستی عبور کرد. این پهپاد، اشغالگران را به وحشت انداخته و بسیاری از آن‌ها را به خیابان‌ها کشاند، چرا که انفجار ناشی از آن، یک منطقه را به لرزه در آورد.

وی ابراز داشت که حمله به تل آویو به این معنی است که صهیونیست‌ها در هیچ جای فلسطین اشغالی مکان امنی ندارند.

الحوثی ضمن بررسی واکنش‌های رسانه‌های مختلف به این عملیات تصریح کرد که رسانه‌های دشمن صهیونیستی معتقدند که یمنی‌ها با این ضربه ثابت کردند که مشکلی خطرناک برای اسرائیل هستند. بنا به اذعان این رسانه‌ها دشمن صهیونیستی و سرویس‌های امنیتی آن شوکه شده‌اند و حتی رسانه‌های آمریکایی نیز این عملیات را خطرناک‌ترین عملیات تخریبی علیه امنیت رژیم صهیونیستی بعد از عملیات هفتم اکتبر قلمداد کردند.

وی ادامه داد که رسانه‌های انگلیسی نیز از قدرت پهپاد یمنی برای نفوذ در سامانه‌های دفاعی دولت‌ها و ارتش‌های متعدد دنیا شوکه شدند.

رهبر انصار الله یمن به عملیات رژیم صهیونیستی در شهر بندری الحدیده پرداخته و گفت که این عملیات نمی‌تواند بازدارندگی لازم را برای رژیم صهیونیستی فراهم کند، دشمن به خوبی می‌داند که یمن سلاح‌های پیشرفته‌ای برای حمله به اسرائیل ساخته است و تاثیر این عملیات ها بر اوضاع اقتصادی تل‌آویو را نیز به خوبی درک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن اذعان کرده که بیش از ۲۰۰ بار هدف حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها قرار گرفته و صهیونیست‌ها به شدت نگران این موضوع هستند و این همان چیزی است که ما می‌خواهیم. ما می‌خواهیم صهیونیست‌ها نگران باشند و از نگرانی به خواب نروند و هرگز احساس ثبات نداشته باشند، چرا که اشغالگر و جنایتکار و ظالم هستند.

الحوثی با اشاره به شکست آمریکا در عملیات خود ضد نیروهای یمنی در دریای سرخ تاکید کرد که حتی پژوهشگران یک آکادمی آمریکایی نیز به شکست مفتضحانه در این عملیات اذعان کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار