برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور اعلام شد

مشهد(پانا) - چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر سراسر کشور در ۱۳ رشته مختلف با معرفی نفرات برتر در مشهد به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور اعلام شد

به گزارش خبرگزاری پانا، براساس بیانیه هیات داوران چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر سراسر کشور نتایج مسابقات به شرح ذیل می باشد:

در رشته احکام و مقطع متوسطه اول، به ترتیب از اول تا پنجم مهدی رضابیگی از استان یزد، علی حسنی از استان خوزستان، طاها آشیب از استان خراسان رضوی، مهدیار عباسی از استان قزوین و محمد محسن حاتم پور از استان قم حائز مقام شدند.

در مقطع متوسطه دوم هم به ترتیب از اول تا پنجم علی متالهی از استان یزد، ابوالفضل شاکر از استان یزد، حسین کرمی از استان مرکزی، حمیدرضا شریفات از استان خوزستان و مصطفی شریفی از استان خوزستان حائز مقام شدند.

در رشته اذان و در مقطع متوسطه اول، به ترتیب از محمدحسین اقبالی از استان قم، محسن زاهدی از استان مازندران، محمد مهدی عزیزی پناه از استان فارس، محمد داقری از استان خوزستان و علی رجبی از استان قم حائز مقام اول تا پنجم شدند.

در مقطع متوسطه دوم هم به ترتیب امیرعباس ساجدی از استان تهران، ابوالفضل بایگان از استان خراسان رضوی، علیرضا اقبالی از استان خراسان جنوبی، مرتضی شالیکاری از استان مازندران و سید محسن زکی الذهنی از استان قم حائز مقام اول تا پنجم شدند.

در رشته انشای نماز و در مقطع متوسطه اول، به ترتیب محمدحسین هادوی از استان قم، یوسف برید بای آقایی از استان خراسان رضوی، پوریا عسگری از استان قزوین، محمد طه غلامی از استان اصفهان و محمد جواد سقاکهوازی از استان خوزستان حائز رتبه اول تا پنجم شدند. در مقطع متوسطه دوم، به ترتیب علی اکبر خارستانی از استان فارس، مهدی آذران از استان خراسان رضوی، محمد سیدی از استان خراسان رضوی، امیرمهدی سیفی نژاد از استان اردبیل و مسیح شیدائیان از استان قم حائز رتبه اول تا پنجم شدند.

در رشته تفسیر قرآن کریم و در مقطع متوسطه اول، به ترتیب محمدحسین رمضانی از استان مازندران، ابوالفضل شیرعلی از استان خوزستان، محمدطاها عین قلایی از استان همدان، محمدحسین نظافت از استان خراسان رضوی و محمد پارسا کریمی از استان خراسان رضوی اول تا پنجم شدند. در مقطع متوسطه دوم، به ترتیب امیرحسین قربانی از استان خراسان رضوی، محمد سجاد قربانی از استان قم، علی گلکار از استان خوزستان، پوریا موسوی پناه از استان خوزستان و محمد علی نیا از استان تهران اول تا پنجم شدند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء و در مقطع متوسطه اول، به ترتیب امیرحسین طریقتی از استان خراسان رضوی، محمد حسن گودرزی از استان تهران، محمدعلی شهسواری از استان قزوین، امیرحسین سالاری از استان یزد و امیرحسین شجاعی مهر از استان اردبیل حائز مقام های برتر شدند.

در مقطع متوسطه دوم، به ترتیب یوسف خالو علی از استان خراسان شمالی، جواد محمودی هاشمی از استان یزد، سید مهدی نورانی از استان گیلان، محمد طه رئیسی از استان قزوین و سید محمد مهدی ایوبی از استان خراسان رضوی حائز رتبه های شدند.

در رشته حفظ ۲۰ جزء و در مقطع متوسطه اول، به ترتیب امیرمهدی اسمعیلی از استان گیلان، ابوالفضل باغیشنی از استان خراسان رضوی، محمد رضا عالم از استان اردبیل، متین کاظمی از استان تهران و امیرمحمد طالبی از استان خراسان جنوبی حائز مقام

اول تا پنجم شدند. در مقطع متوسطه دوم، به ترتیب علی صالحی نیا از استان خراسان جنوبی، سید محمدحسین روشنایی از استان مرکزی، یاسر جزیده از استان گلستان، عزیر بامری از استان هرمزگان و محمدرضا اسدی از استان تهران حائز مقام اول تا پنجم شدند.

در رشته حفظ کل قرآن کریم و در مقطع ابتدایی، رضا رضایی از استان گیلان، محمدحسین ملکی نژاد از استان تهران، امیر احسان اله وردی از استان خراسان رضوی و ابوالفضل میر آبی از استان آذربایجان شرقی حائز مقام ممتاز شدند و یاسین نوذری از استان تهران، علی محمدی از استان اصفهان و حسین سلیمانی از استان قزوین حائز مقام عالی شدند.

در مقطع متوسطه اول، به ترتیب  محمد سام رحمت الله زاده از استان البرز، امیرطاها فلاح دوست از استان گیلان، امیر هادی بایرامی از استان اردبیل، امیرعلی رحیمیان از استان اصفهان امیرمحمد نعمتی از استان مرکزی حائز مقام اول تا پنجم شدند. در مقطع متوسطه دوم، به ترتیب  محمد فیاض از استان یزد، ابوالفضل محمودی از استان تهران، حسین بیات از استان همدان، علی بچاقچی زاده از استان تهران و امیرمحمد جعفریان از استان تهران حائز مقام اول تا پنجم شدند.


در رشته صحیفه سجادیه و در مقطع متوسطه اول، به ترتیب محمد تقی نصیری از استان قم، سید مهدی معصومی از استان فارس، مهدی ساجدی مقدم از استان خراسان جنوبی، حسین ابراهیم زاده از استان اصفهان و محمدطاها کریمی از استان تهران حائز مقام اول تا پنجم شدند.

در مقطع متوسطه دوم، به ترتیب از اول تا پنجم مهدیار دستجانی فراهانی از استان مرکزی، مهدی یار محمدی از استان اصفهان، مرتضی شریفی از استان خوزستان، محمد رحیم بصیری از استان تهران و محمد عرفان بهروزه از استان از کرمان حائز مقام شدند.


در رشته قرائت تحقیق و در مقطع متوسطه اول، به ترتیب از اول تا پنجم احمدرضا عسگری از استان اصفهان، امیرحسین باقری از استان قم، علی پرتو نژاد از استان اصفهان، محمد یزدان زمانی از استان خوزستان و امیرحسین تاروردی پور از استان آذربایجان شرقی حائز مقام شدند.

در مقطع متوسطه دوم، به ترتیب از اول تا پنجم محمدرضا طاهری از استان تهران، علی قیم از استان خوزستان، هادی سخندان از استان آذربایجان شرقی، محمد سعید علم خواه از استان قم و محسن علوی منش از استان اصفهان حائز مقام شدند.

در رشته قرائت ترتیل و در مقطع متوسطه اول، به ترتیب از اول تا پنجم آقایان علی باحجب جعفریان از استان آذربایجان شرقی، امیرحسین ستاری از استان خراسان رضوی، محمد جواد افشاری راشدی از استان همدان، علی کرمی از استان بوشهر و حسین ایزدی از استان قم حائز مقام شدند. در مقطع متوسطه دوم، به ترتیب مبین نصیری از استان آذربایجان غربی، ابوالفضل صباغ از استان اصفهان، ارشیا رجبی للکامی از استان گیلان، حسین غبیشاوی از استان خوزستان و محمدحسین سجادی پور از استان قم حائز مقام اول تا پنجم شدند.

در رشته گفتمان مهدوی و در مقطع متوسطه دوم، به ترتیب  امیرحسین فتحی و سید محمدسجاد حسینی از استان قم، محمد امین اسماعیلی و محمد مهدی مصدق از استان خراسان رضوی، امید خان محمدی و مهدی رحمانی نژاد از استان قزوین، احمدرضا گندمکار و محمد قائم جعفری از استان خوزستان اول تا چهارم شدند و مقام پنجم را مشترکا امیررضا بازگیر و محمد مهدی فاضل پور از استان لرستان و سید محمدحسین موسوی پارسا و حسین محمدی به دست اوردند. لازم به ذکر است که این مسابقات به صورت دو به دو و حذفی برگزار شد.

در رشته مداحی و در مقطع متوسطه اول، به ترتیب  محمد باقر زنگی آبادی از استان کرمان، سبحان شفیعی از استان خراسان رضوی، ابوالفضل خان چوپانی از استان خراسان رضوی، عرشیا فتاحی از استان البرز و امیرحسین حیدری از استان تهران حائز مقام شدند. در مقطع متوسطه دوم، به ترتیب از اول تا پنجم امیرحسین حیدری نیا از استان اصفهان، مهدی مهدوی پور از استان قم، محمدطاها شیخ زاده از استان خراسان رضوی، محمدحسین صالح پور از استان قم و امیرحسین امجدیان از استان البرز حائز مقام شدند.

در رشته نهج‌البلاغه و در مقطع متوسطه اول، به ترتیب از اول تا پنجم آقایان محمد مهدی طرفی از استان خوزستان، محمد صادق کارگر از استان یزد، محمد بیاتی از استان اصفهان، امیرحسین تفرشی از استان قزوین و محمد حسن محمدی جعفری از استان قم حائز مقام شدند. در مقطع متوسطه دوم، به ترتیب از اول تا پنجم آقایان حسین شجاعی از استان خوزستان، علی مقدم از استان خوزستان، محمد حیدری از استان مازندران، محمد غفاریان طوسی از استان خراسان رضوی و محمدرضا خلیل زاده از استان تهران حائز مقام شدند.

خبرنگار : سیدسبحان نعمتی عکاس : محمد جواد نظری فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار