کسب رتبه سوم مسابقات کشوری قرآن،عترت و نماز دانش آموزان پسر توسط دانش‌آموز فومنی

فومن(پانا)-دانش آموز ارشیاء رجبی، موفق به کسب مقام سوم رشته قرائت ترتیل قرآن کریم در چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر در کشور شد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه سوم مسابقات کشوری قرآن،عترت و نماز دانش آموزان پسر توسط دانش‌آموز فومنی

در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی، ارشیاء رجبی دانش آموز دبیرستان شاهد شهید کدیور فومن موفق شد در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم مقام سوم کشوری را کسب کند.

بر اساس این گزارش؛ چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی به میزبانی مشهد مقدس، در رشته آوایی و پژوهشی برگزار شد که استان گیلان در این دوره از مسابقات ۳۲ نماینده داشت.

ایجاد زمینه انس دانش‌آموزان با قرآن، درونی کردن ارزش‌های اسلامی، آشنا شدن دانش‌آموزان با معارف اهل بیت (ع)، آشنایی بیشتر با نماز و پرورش جوانان قرآنی و همچنین تربیت قرآنی دانش‌آموزان از اهداف مهم برگزاری این مسابقات است.

برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی سبب می‌شود تا استعداد دانش‌آموزان مستعد با حضور در مسابقات بروز پیدا کند و سایر دانش‌آموزان نیز به گونه‌ای به سمت موضوعات قرآنی و مذهبی تشویق شوند.

ارشیاء رجبی دانش آموز پایه دوازدهم رشته انسانی در دبیرستان شاهد شهید کدیور مشغول به تحصیل می باشد؛ وی در سال گذشته نیز مقام دوم حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم در مسابقات قرآن، عترت و نماز در سطح کشوری را کسب کرده بود.

دانش آموز خبرنگار: نازنین فاطمه پورقنبر

 

خبرنگار : نازنین فاطمه پورقنبر, نازنین فاطمه پور قنبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار