رئیس شورای شهر مشهد:

هر اندیشه‌ای که در قالب هنر نگنجد، ماندنی نیست

مشهد (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هر اندیشه‌ای که در قالب هنر نگنجد، ماندنی نیست و امروز هر آنچه از تاریخ و تمدن اسلامی در دست داریم از هنر است.

کد مطلب: ۱۴۹۸۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
هر اندیشه‌ای که در قالب هنر نگنجد، ماندنی نیست

مهدی ناصحی در مراسم اختتامیه دومین سوگواره «نوای ارادت» اظهار کرد: این همایش و سوگواره که نوای ارادت نامیده شده، توجه به توسعه اندیشه سیدالشهدا(ع) در قالب هنر مداحی و روایتگری است و جذابیت این اندیشه در قالب هنری است که ارائه می‌شود.

ناصحی خاطرنشان کرد: کسانی که قرار است با نوای‌ خود، اشک بر دیدگان مردم بیاورند باید این را قدر بدانند؛ چون وظیفه آن‌ها انتقال اندیشه سیدالشهدا(ع) است.

وی افزود: بسیاری از مفاهیم دینی که شاید برخی از علما برای انتقال آن بسیار زحمت کشیده‌اند در دسترس عموم قرار نمی‌گیرد ولی وقتی در قالب شعر زیبا بیان شود به سرعت، عالم‌گیر می‌شود.

ناصحی گفت: امیدوارم این برنامه، توسعه پیدا کند تا نوای سیدالشهدا(ع) را همه بشنوند و این پرچم با همت جوانان و تحت حمایت امام زمان(عج) بر قله‌های عالم برافراشته شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اصلی، اسرائیل منحوس و آمریکای جنایتکار هستند و هدفشان از بین بردن اندیشه اسلامی است و کسی که باید مردم و جهان را آگاه کند شما عزیزان هستید. به همین دلیل است که مقام معظم رهبری به مداحان وشاعران، نگاه ویژه دارند.

خبرنگار : پریا پور محمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار