مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز

ضعیف بودن بنیان خانواده موجب بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود

کرج(پانا)- مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز گفت:طرح ملی نماد چند محور مهم دارد و اگر به همه‌ی محورها توجه شود،اهداف مدنظر در طرح ملی نماد اتفاق خواهد افتاد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ضعیف بودن بنیان خانواده موجب بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود

محمد جواد کاظمینی در نشست کارگروه اجرایی برنامه ملی نماد که در اداره آموزش و پرورش استان برگزار شد بیان کرد: طرح ملی نماد طرحی بود که در اواخر دولت گذشته مصوب و ابلاغ شد و زیر ساخت‌های جدیدی برای این طرح در آموزش‌وپرورش به وجود آمد و این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: طرح ملی نماد چند محور مهم دارد که می‌توان به آموزش دانش‌آموزان در مسائل حوزه‌های اجتماعی،توانمندسازی دانش‌آموزان، غربالگری و حمایت اجتماعی از دانش‌آموزان اشاره کرد که اگر به همه‌ی این محورها توجه شود،اهداف مدنظر درطرح نماد اتفاق خواهد افتاد.

کاظمینی افزود: شاهد یک‌سری مسائل اجتماعی در سنین دانش‌آموزی هستیم که همین یکی از علت‌های مهم ناآرامی‌ها در مدارس است،طبق بررسی‌هایی که انجام شده است از جهات مختلف بحث مسائل اجتماعی پررنگ شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز گفت: نقش پدر در بین خانواده و جایگاه تربیتی مادر در بین فرزندان بسیار مهم است و اگر به خوبی انجام نشود موجب ضعیف شدن بنیان خانواده می‌شود که یکی از دلایل بروز آسیب‌های اجتماعی است؛همچنین فرزندان طلاق،مشغله‌ی کاری بسیار والدین و عدم رسیدگی به فرزندان در فضای خانواده از دلایل دیگر هستند.

دانش‌آموز خبرنگار:ملیکا بهروزی 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار