معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

مدال برنز قهرمانی کشور بر گردن فوتسالیست‌های فرهنگی خراسان‌جنوبی

بیرجند (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی از کسب مقام سوم تیم فوتسال فرهنگیان این استان در مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مدال برنز قهرمانی کشور بر گردن فوتسالیست‌های فرهنگی خراسان‌جنوبی

مهدی گلدانی‌مقدم با بیان این خبر اظهار کرد: مسابقات فرهنگیان کشور، یادواره شهدای خدمت از 10 لغایت 15 تیر با شرکت ۹۲ تیم از سراسر کشور با هزار و ۱۵۶ ورزشکار فرهنگی در رشته‌های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مسابقات فوتسال، ۳۱ تیم از سراسر کشور حضور داشتند، عنوان کرد: تیم فرهنگیان خراسان جنوبی در مرحله گروهی، موفق شد مقابل تیم‌های ایلام و فارس به پیروزی دست یابد و با کسب تساوی در مقابل تیم اردبیل به مرحله یک‌هشتم این دوره از مسابقات را یافت.

گلدانی‌مقدم با اشاره به غلبه تیم استان بر تیم چهارمحال‌وبختیاری و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی این دوره از مسابقات گفت: در نهایت، تیم‌های خوزستان و سیستان‌وبلوچستان به فینال مسابقات صعود کردند و تیم خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت.

به گفته گلدانی‌مقدم، تیم استان خراسان جنوبی با ترکیب مهدی دارابی، مهدی مودی، مهدی میرزایی، هادی آذری، رسول عربی‌آیسک، مجید حسن‌نژاد، آرمان افضلی، آرش محمودی‌طبس، جابر عباسی، علیرضا عبدالهی، امیر عربی و داوود میربرون به مربیگری رضا سمعیان و سرپرستی علیرضا نوفرستی در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار