معاون تربیت‌بدنی وسلامت آموزش و پرورش استان البرز خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان آموزش و پرورش همزمان با هفته دولت

کرج (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت مسابقات ورزشی ویژه کارکنان اداری آموزش و پرورش با اعلام نتایج رشته‌های فوتبال‌دستی، تیراندازی برادران و بازی‌های آبی خواهران به مناسبت هفته دولت در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۴۹۷۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان آموزش و پرورش همزمان با هفته دولت

سید مسلم رئیس درگفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «همزمان با فرارسیدن هفته دولت و به منظور افزایش شادابی و نشاط اجتماعی میان کارکنان اداری آموزش و پرورش استان البرز، مسابقات ورزشی در 5 رشته فوتسال، فوتبال دستی و تیراندازی برای برادران و داژبال، بازی‌های آبی و تیراندازی برای خواهران برگزار می‌شود.»

وی افزود: «در رشته فوتبال دستی بخش انفرادی امیردرخشان از نظرآباد به مقام اول رسید و علی دولت پور از ناحیه سه کرج و احمد شکری از ساوجبلاغ نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. در بخش تیمی ساوجبلاغ رتبه اول را کسب کرد و ناحیه سه کرج نایب قهرمان شد.»

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ادامه داد: «دررشته تیراندازی که با حضور ۲۱ همکار برگزار شد عباس ابراهیمی از اداره کل مقام اول را کسب کرد و ابوالفضل مدنی از ناحیه یک کرج دوم شد، قباد نورعلیوند از ناحیه چهار کرج نیز به مقام سومی بسنده کرد. در بخش خواهران نیز در رشته بازی‌های آبی که با شرکت 6 تیم برگزار شد در نهایت تیم ساوجبلاغ مقام اول و ناحیه یک کرج مقام دوم را کسب کردند.»

گفتنی است این دوره از مسابقات از 6 شهریور ماه آغاز و تا ۲۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار