با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و جمعی از خیرین برگزار شد؛

بدرقه حاج هاشم سلیمی آشتیانی چهره ماندگار مدرسه‌سازی ایران به خانه ابدی

تهران (پانا) - مراسم وداع با پیکر حاج هاشم سلیمی آشتیانی خیر مدرسه‌ساز و موسس انجمن خیرین حامیان دانش‌آموزان استثنایی کشور با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و جمعی از خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بدرقه حاج هاشم سلیمی آشتیانی چهره ماندگار مدرسه‌سازی ایران به خانه ابدی

‌آیین تشییع و خاکسپاری «حاج هاشم سلیمی آشتیانی» از چهره‌های ماندگار مدرسه‌سازی ایران، مؤسس انجمن خیرین حامیان دانش‌آموزان استثنایی کشور، با حضور حمیدرضا خان‌‌محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، جمعی از خیرین کشور‌، دوستداران آن مرحوم و اقشار مختلف مردم در حسینیه فاطمیون تهران برگزار شد. 

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در حاشیه این مراسم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و اخلاق نیکوی زنده‌یاد سلیم آشتیانی، اظهار کرد: این خیر نیک‌اندیش عاشق کودکان این سرزمین بود و دغدغه دانش‌آموزان داشت و این امر در‌خصوص دانش‌آموزان استثنایی دوچندان بود.

خان‌محمدی بیان کرد: یادگارهای درخشان این خیر نیکوکار در عرصه‌های مختلف به‌ویژه مدرسه‌سازی و سلامت الگویی برای همه ما است، وی خالصانه در این وادی وارد شد تا به هم‌وطنان خود کمک کند و باقیات صالحاتی برجای گذارد.

حاج هاشم سلیمی آشتیانی‌ که چهره شناخته‌شده در بین خیرین مدرسه‌ساز به‌خصوص در ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه بوده است‌، خیر و نیکوکار با‌سابقه، موسس و عضو جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، عضو جامعه خیرین سلامت کشور، جامعه خیرین معلولین کشور، انجمن خیرین حامی دانش‌آموزان استثنایی و انجمن ام‌اس ایران نیز بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار