معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز:

پویش ایران سرسبز، ایران قوی در البرز برگزار شد

کرج (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز از اجرای پویش ایران سرسبز، ایران قوی و کاشت نهال به یاد شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان با همکاری منابع طبیعی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
پویش ایران سرسبز، ایران قوی در البرز برگزار شد

سید مسلم رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان، گفت: این برنامه در قالب طرح شهید سید عنایت الله مرادی و با هدف آشنایی با اهمیت و مشارکت در برنامه مردمی کاشت یک میلیارد درخت و نهال با شعار هر دانش آموز، کاشت سه نهال و هر مدرسه، یک نهالستان در این استان برنامه ریزی شده و به اجرا درآمد.

رییسی اظهار کرد: برای اینکه آینده سازان کشور که همین دانش آموزان امروز هستند، بتوانند هوای پاک تنفس کنند، برگزاری چنین آیین هایی بسیار حائز اهمیت است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: در طول سال تحصیلی این طرح ارزشمند در تمامی مدارس استان که فضای لازم را داشته باشند، با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان اجرا خواهد شد.

گفتنی است دانش آموزان به همراه نشان سفیران سلامت خود و در دست داشتن تصاویر شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان، با کاشت نهال یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار