دانش‌آموز دارنده رتبه اول حفظ کل قرآن:

مهمترین تاثیر قرآن در زندگی، ایجاد آرامش است

کرج (پانا) - دانش‌آموز دارنده رتبه اول حفظ قرآن در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز از استان البرز گفت: اول شدن در مسابقات کشوری، حس خوبی دارد ولی مهمترین تاثیر قرآن در زندگی بنده، آرامشی است که با تلاوت قرآن به دست می‌آورم.

کد مطلب: ۱۴۹۲۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین تاثیر قرآن در زندگی، ایجاد آرامش است

محمدسام رحمت‌الله‌زاده در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «انگیزه بنده برای حفظ قرآن این بود که قرآن، راه زندگی و رستگاری را به ما نشان می‌دهد و وقتی که با کمک پدر و مادرم، پا به این عرصه گذاشتم متوجه شدم که قرآن چه اقیانوس بزرگی است.»

وی افزود: «اول شدن در مسابقات کشوری، بسیار حس خوبی دارد که اول به خواست خداوند و بعد به تمرین و ممارست خود فرد بستگی دارد.»

رتبه اول مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در رشته حفظ کل قرآن گفت: «سطح مسابقات بالا بود و داورها هم در سطح بین‌المللی بودند؛ بنابراین رقابت‌ها بسیار نزدیک به‌ هم بودند.»

رحمت‌الله‌زاده اضافه کرد: «مشوقین اصلی بنده، پدر و مادرم بودند و همچنین تشکر می‌کنم از اساتید خودم، استاد حسین پورخیر، استاد علی یحیایی و استاد مهدی نادری که امیدوارم هر کجا که هستند، سلامت باشند که باعث شدند بنده در مدت ۳ سال قرآن را به‌طور کامل حفظ کنم.»

وی اظهار کرد: «حفظ کردن قرآن، کار شیرینی است و اینکه معنی و تفسیر قرآن کریم را بدانیم، شیرین و در زندگی راهگشا است و به زندگی انسان کمک بسیار زیادی می‌کند. همچنین باعث می‌شود که انسان راه درست را پیدا کند.»

این حافظ قرآن عنوان کرد: «هر کاری سختی‌های خودش را دارد و بعد از هر سختی، آسانی است. پس می‌توانیم با پشتکار، قرآن را حفظ کنیم و در کنار آن به دیگر کارهایمان هم برسیم.»

رحمت‌الله‌زاده اظهار کرد: «یکی از تاثیرات قرآن در زندگی بنده، آرامشی است که با تلاوت قرآن به دست می‌آورم. همانطور که حضرت آقا هم فرمودند که سعی کنید حداقل روزی یک صفحه قرآن بخوانید، بنده هم همین کار را انجام دادم. ان‌شاءالله که همه قرآن بخوانند و در راه قرآن باشند و با قرآن از دنیا بروند.»

وی گفت: «پیشنهاد بنده برای دوستانی که می‌خواهند به حفظ قرآن بپردازند این است که حتماً زیر نظر اساتید، قرآن را حفظ کنند و پشتکار و امید به خداوند داشته باشند که حتما موفق می‌شوند.»

دانش‌آموزخبرنگار: شایان ابراهیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار