پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا؛

سپاهان و تراکتور در سطح دوم آسیا

یاران آزمون سپاهان را از لیگ نخبگان حذف کردند

تهران ( پانا) - تیم فوتبال شباب الاهلی امارات موفق شد در چارچوب مرحله اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا با نتیجه ۴ بر یک سپاهان ایران را مغلوب کند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سپاهان و تراکتور در سطح دوم آسیا

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات در چارچوب مرحله اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت کیم جونگ هیوک از کشور کره جنوبی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر یک شباب الاهلی امارات به پایان رسید.

سپاهان موفق شد قبل از پایان نیمه اول در دقیقه ۴۵ گل اول را به ثمر برساند، برایان دابو در میانه میدان با یک بازپس‌گیری توپ را به محمدمهدی محبی رساند و این بازیکن از پشت محوطه جریمه تصمیم به شوت‌زنی گرفت، ضربه وینگر جدید طلایی‌پوشان در محوطه جریمه بعد از برخورد به چمن بدون کیفیت ورزشگاه به شکل عجیبی تغییر جهت داد و حسن حمزه نتوانست واکنشی برای جلوگیری از باز شدن دروازش داشته باشد و در نهایت سپاهان موفق شد با همکاری چمن بد نقش جهان دروازه شباب را باز کند.

تحقیر سپاهان به دست یاران آزمون؛ طلایی‌پوشان و تراکتور در سطح دوم آسیا

سردار آزمون ستاره ایرانی شباب تنها یک دقیقه زمان احتیاج داشت تا اولین گل خود را برای این تیم اماراتی به ثمر برساند. آزمون در دقیقه ۶۵ در شلوغی محوطه جریمه سپاهان به توپ رسید و با یک چرخش با اولین لمس توپ گل تساوی را به ثمر رساند.

سپاهان در دقایق پایانی این دیدار فشار حملاتش را بیشتر کرد اما درخشش حسن حمزه دروازه‌بان شباب و تیرک درواه مانع از بازشدن دروازه الاهلی برای دومین‌بار شد. در دقیقه ۱۰۲ اشتباه مرگ‌بار پیام نیازمند کار دست طلایی‌پوشان داد، پاس رو به عقب حنانوف با اشتباه نیازمند به یحیی القسانی رسید و این بازیکن با فرصت طلبی گل دوم شباب را به ثمر رساند.

این پایان اشتباهات بازیکنان سپاهان نبود، در دقیقه ۱۱۰ صالح حردانی به راحتی توپ در زمین شباب از دست داد و یوری پس از حرکت در عرض و جا گذاشتن وحدت حنانوف با بغل پا گل سوم را وارد دروازه پیام نیازمند کرد. شباب موفق شد در دقیقه ۱+۱۲۰ توسط یحیی القسانی گل چهارم را نیز به ثمر برساند و با یک برتری پرگل اصفهان را به مقصد امارات ترک کرد.

شباب با این برتری به مرحله دوم پلی‌آف صعود کرد و در مرحله بعدی به مصاف الغرافه قطر می‌رود. سپاهان نیز با این شکست راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) و در کنار تراکتور دو نماینده ایران در این سطح هستند.

ترکیب ابتدایی تیم سپاهان ایران:

پیام نیازمند، حسین گودرزی، امین حزباوی، وحدت حنانوف، صالح حردانی، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، محمدجواد آقایی پور، محمدمهدی محبی و کاوه رضایی.

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب ابتدایی تیم شباب الاهلی امارات:

حسن حمزه، بوگدان پلانیچ، رنان ویکتور، لیما، کائونان، لوکا میلیووجویچ، عید خمیس، بدر ناصر، یحیی الغسانی، بالا گیلهرمه و برنو لموس کاسکاردو.

سرمربی: پائولو سوسا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار